معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان:

آمریکا محدودیتی در پرورش تروریسم برای رسیدن به اهداف خود قائل نیست

معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به ضرورت تبیین حقایق و وقایع انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: جبهه باطل از جمله آمریکا هیچ محدودیتی برای پیشبرد امور خود از جمله پرورش گروهک‌های تروریستی قائل نیست.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مجتبی جعفری در گفتگو با صاحب نیوز به نقش آمریکا در پرورش تروریسم در منطقه غرب آسیا از زاویه قرآنی و تقابل دو جبهه حق و باطل پرداخت و گفت: جریان حق و باطل در طول تاریخ با هم رو در رو بوده و همواره جریان حق درصدد رشد و تعالی بشریت و جریان باطل درصدد ایجاد انحراف و گمراهی بوده است.

معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان اظهار کرد: جریان باطل در این تقابل همیشه خود را جایز می‌دانسته از هر طریقی خود را به پیروزی برساند چه از طریق جنگ و قتل و غارت و چه از طریق تحریم و یا اجیر کردن انسان‌های نون به نرخ روز خوری مانند منافقین.

وی با اشاره به این که سیاستمداران آمریکایی خودشان به تربیت تروریست‌هایی مثل داعش در منطقه غرب آسیا اعتراف کرده‌اند، این تروریست‌پروری را با درنظر گرفتن ماهیت جبهه باطل قابل پیش‌بینی دانست و گفت: جریان باطل از هر ابزاری استفاده برای پیشبرد کار خود استفاده می‌کند برخلاف جریان حق که این حق را برای خود قائل نیستند که از هر کاری برای پیشبرد امورشان استفاده کنند.

جعفری تأکید کرد: آمریکایی‌ها هیچ محدودیتی برای خود در استفاده از ابزارهای مختلف برای رسیدن به اهداف خود قائل نیستند ولو این که این ابزار پرورش گروهکی خون‌خوار مانند داعش باشد که صدها هزار بیگناه را به فجیع‌ترین شکل ممکن به کام مرگ بکشاند و جنایت‌های را رقم بزند که در طول تاریخ بی‌سابقه باشد.

این استاد بسیجی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌‌ها بارها بر اساس همان محاسبات غلط خودشان که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره کردند بعد از موفقیت ظاهری در مسأله‌ای به گمان این که به پیروزی دست پیدا کرده‌اند اقدام خود را بیان کرده و از آن دفاع می‌کنند مانند جریان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در صورتی که با این کار ضمن اعتراف به این جنایات، این اقدامات ضدانسانی را به نام خود در تاریخ ثبت می‌کنند.

وی با تأکید بر این که این گونه موفقیت‌ها تنها سبب رسوایی دشمن شده و پیروزی حقیقی از آن جبهه حق است، گفت: این وعده الهی است که جبهه حق در نهایت بر جبهه باطل غلبه خواهد کرد و پیروزی نهایی را به دست خواهد آورد.

جعفری در مورد نقش جهاد تبیین در نهضت انقلاب اسلامی ایران و فراهم کردن زمینه پیروزی این نهضت، اظهار کرد: مهم‌ترین کاری که پیروان جبهه حق باید انجام دهند حراست و پاسداری از حریم اسلام است و این محقق نمی‌شود مگر با روشنگری و بیان حقایق و معرفی منافقین و اهل باطل و تبیین حقیقت.

معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که قرآن کریم از این تبیین به عنوان جهاد کبیر یاد کرده است که نشان دهنده اهمیت و حیاتی بودن این مسأله است، این حدیث امیرالمؤمنین -علیه السّلام- را یادآور شد که فرمودند اگر یک نفر به دست تو هدایت شود ارزش آن از همه عالم هستی برتر است.

وی رسالت اهالی رسانه و صاحبان کرسی، منبر و تریبون در حوزه جهاد تبیین را وظیفه خطیر و مسئولیتی بزرگ دانست که باید نسبت به ان اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/