معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان اصفهان؛

اساتید بسیجی جهاد تبیین در بین همکاران و دانشجویان را وظیفه خود می‌دانند

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان اصفهان در همایش مدیران کانون‌های استان به نقش و ظرفیتی که استادان بسیجی در مدیریت افکارعمومی مجموعه خودشان می‌توانند داشته باشند اشاره و اظهار کرد: هر یک از ما اساتید بسیجی جهاد تبیین در بین همکاران و دانشجویان را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان اصفهان در همایش مدیران کانون‌های استان ضمن تبریک ایام ربیع الاول به نقش و ظرفیتی که استادان بسیجی در مدیریت افکارعمومی مجموعه خودشان می‌توانند داشته باشند اشاره و اظهار کرد: هر یک از ما اساتید بسیجی جهاد تبیین در بین همکاران و دانشجویان را وظیفه خود می‌دانیم.

 

فرهاد مصری نژاد ادامه داد: با توجه به فیلتر شدن واتساپ و اینستاگرام و ضرورت ادامه این روند استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی باید مد‌نظر قرار گیرد و افزایش امکانات و ظرفیت این شبکه‌ها باید مورد مطالبه جدی استادان بسیجی قرار گیرد..

 

وی با بیان این که دانشجویان عزیز یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های کشورمان هستند، تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم محدود نفوذی‌های دشمن در داخل دانشگاه از این سرمایه عظیم سوء استفاده کنند اساتید بسیجی در اقناع سازی نقش موثرشان را فراموش نکنند.

 

انتهای پیام/