بیانیه نهضت استادی بسیج اصفهان در محکومیت اظهارات سخیف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا؛

اظهارات سخیف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از کشف امریکا تاکنون به صورت عملی در واقعیت انجام می‌شده

، نهضت استادی بسیج اصفهان در محکومیت اظهارات سخیف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، آورده است: این سخنان که در طول تاریخ شکل‌گیری استکبار از کشف آمریکا تا‌کنون به صورت عملی در واقعیت انجام می‌شده و با کشتار انسان‌های بی‌گناه از ملیت‌های مختلف همواره حفظ منافع غرب دنبال می‌شده است واقعیتی که تاکنون به این وضوح بیان نشده بطور شفاف مطرح شده است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان در محکومیت اظهارات سخیف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، آورده است: این سخنان که در طول تاریخ شکل‌گیری استکبار از کشف آمریکا تا‌کنون به صورت عملی در واقعیت انجام می‌شده و با کشتار انسان‌های بی‌گناه از ملیت‌های مختلف همواره حفظ منافع غرب دنبال می‌شده است واقعیتی که تاکنون به این وضوح بیان نشده بطور شفاف مطرح شده است.

 

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

این موضوعات (آزادی غربی) نشان دهنده واقعیات بسیار بد، تلخ،‌ زشت و در برخی مواقع نفرت انگیز، در جامعه غربی است که نتیجه آنها هم تبعیض، زورگویی، جنگ افروزی و برخوردهای گزینشی با مقولات شریفی همچون حقوق بشر و مردم سالاری است. (مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی))

 

بر اساس دیدگاه اومانیستی که مبنای فکری جوامع غربی است انتظار آنست که نگاه به انسان چه غربی و چه شرقی یکسان باشند؛ ولی آنچه در عمل اتفاق می‌افتد نمایانگر حاکمیت نژاد‌پرستی در تفکر مغرب زمین است. در تفکر غربی‌ها اگر یک انسان غربی‌ به هر دلیلی مورد هجوم یا حمله قرار گیرد، فضای رسانه‌ای غربی در جهت مظلوم‌نمایی بصورت هماهنگ عمل می‌کند. ولی در جریان کشتار انسان‌ها در خاور‌میانه، افغانستان، پاکستان، عراق و یمن، هیچ حرکتی از سوی رسانه ‌های غربی صورت نمی‌گیرد.

 

صحبت‌های سخیف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص باغ بودن اروپا و جنگل بودن سایر کشورها و لزوم حفاظت باغبان از باغ حاکی از نگاه نژاد‌پرستانه وی و حاکمان غربی است. بر اساس این نگاه انسان غیر غربی انسان درجه دو بوده و این نگاه قطعا تحت تاثیر لابی صهیونیستی و نگاه نژاد برتر شکل گرفته است.

 

در این سخنان که در طول تاریخ شکل‌گیری استکبار از کشف آمریکا تا‌کنون به صورت عملی در واقعیت انجام می‌شده و با کشتار انسان‌های بی‌گناه از ملیت‌های مختلف همواره حفظ منافع غرب دنبال می‌شده است واقعیتی که تاکنون به این وضوح بیان نشده بطور شفاف مطرح شده است.

 

بسیج اساتید استان اصفهان ضمن محکوم کردن این سخنان سخیف به افرادی که از سر نا‌آگاهی غرب را متهای آمال خود می‌دانند و در جهت منافع آن پنجه در صورت کشور و ملت خود می‌زنند اعلام می‌نماید که استکبار جهانی تا زمانی که بعنوان ابزاری برای منافع آن کار کنید از شما حمایت خواهد کرد و پس از آن هیچ ارزشی برای شما بعنوان یک انسان غربی قائل نخواهد بود پس بیدار شوید و در جهت حفظ استقلال کشور با دشمنان به مقابله برخیزید.

 

انتهای پیام/