مسئول بسیج اساتید استان اصفهان:

امسال هم افزایی موثر بسیج اساتید حوزه و دانشگاه استان اصفهان را داشتیم

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع روش‌های ارتباط مؤثر با دانشجو و به مناسبت 27 آذر سالروز شهادت مجاهد اندیشمند و استاد حوزه و دانشگاه آیت مفتح برگزار شد، گفت: امسال پنج بیانیه و دو نامه مشترک توسط بسیج اساتید حوزه و دانشگاه داشتیم که این هم افزایی موثر واقع شد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع روش‌های ارتباط مؤثر با دانشجو و به مناسبت ۲۷ آذر سالروز شهادت مجاهد اندیشمند و استاد حوزه و دانشگاه آیت مفتح برگزار شد، گفت: امسال پنج بیانیه و دو نامه مشترک توسط بسیج اساتید حوزه و دانشگاه داشتیم که این هم افزایی موثر واقع شد.

 

محمد باقری در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح و همه شهدا، گفت: در این مدت اخیر مسئله اغتشاشات وجود داشت که   با توحه به این موضوع بسیج اساتید اقدامات مختلفی را دنبال کرده است از جمله در هیات اندیشه ورز بسیج اساتید چند موضوع را به شدت پیگیر  بوده ایم.

 

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در خصوص امربه معروف و  حجاب، افزود:  یک مورد مهم هم کارگروه تحول در علوم انسانی بعنوان دستورات صریح فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) است که در قله برنامه های بسیج اساتید قرار گرفته و کارهای خوبی هم انجام شده است همچنین در حوزه سبک زندگی فعالیت هایی خوب انجام داده ایم.

 

باقری سپس  با اشاره به جشنواره علمی شهید چمران  و طرح ابتکاری استان اصفهان در خصوص این جشنواره افزود:  بحث طرح ولایت استادی هم از دیگر موضوعاتی است که در برنامه بسیج اساتید مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی در خصوص اهمیت هم افزایی حوزه و دانشگاه،  تصریح کرد: امسال بیش از پنج بیانیه مشترک توسط بسیج اساتید حوزه و دانشگاه داشتیم همچنین دو نامه مشترک در حوزه مطالبه گری توسط اساتید حوزه و دانشگاه امضا شد که یکی از نامه ها  مطالبه اساتید حوزه و دانشگاه در  خصوص برخورد با اغتشاشگران بود، این هم افزایی های بسیج اساتید حوزه و دانشگاه  موثر هم واقع شد. بطور کلی روند فعالیت به این سمت و سو بوده که  سعی کردیم فعالیت های مشترکی داشته باشیم و تلاش داریم این تعامل قویتر شود.

در پایان این نشست لوحی با تصویر شهید دلهای حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج اساتید تقدیم حجت الاسلام والمسلمین خطاط گردید.

انتهای پیام/