حجت‌الاسلام حسینی:

انتظار گشاده‌رویی از ابرقدرت‌ها اشتباه است

نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی گفت: انتظار گشاده‌رویی از ابرقدرت‌ها اشتباه است و باید هر روز شاهد سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های جدید باشیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله حسینی نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی در همایش بزرگ و کارگاه آموزشی اساتید بسیجی حوزه و  دانشگاه‌ منطقه کاشان و آران و بیدگل  با موضوع «جنگ شناختی و ترکیبی دشمن» که  به همت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی وبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان و بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد، گفت: شعار‌ها و حرف ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که عموم مردم خواستار قطع وابستگی و استقلال کشور هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز سرنوشت خود را رقم می‌زنند و این یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نداشتن قدرت جهانی ایران و تضعیف حکومت پهلوی توسط کشور‌های ابرقدرت موجب نابودی و عدم توسعه زیرساخت‌ها در کشور شد.

 

نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی با اشاره به این مطلب که سرکوب آزادی و تسلط ساواک در کشور عذاب بزرگی برای ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: آزادی از روزنامه‌ها و نویسندگان به طور کامل سلب شده بود و مطبوعات ایران آزادی کاملی نداشتند.

 

وی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تحولات و معادلات کشور‌های ابرقدرت را برهم زد، افزود: کشور‌های استعمارگر همیشه از استقلال کشور‌های آزادی خواه ترس و واهمه داشته اند و کشور جمهوری اسلامی نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

 

حسینی با تاکید بر اینکه مخالفت با نظام جمهوری اسلامی از سوی کشور‌های استعمارگر قابل پیش بینی است، بیان کرد: انتظار گشاده رویی از ابرقدرت‌ها اشتباه است و باید هر روز شاهد سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های جدید باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آنا