معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان گفت:

باز شدن پای امریکا به اوکراین نگاه مردم به دفاع را تغییر داد/قدرت بازدارنده ایران مرهون رهبری داهیانه است

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات هضت استادی بسیج اصفهان، معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، در راستای سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت روز مبعث با مردم، گفت: باز شدن پای امریکا به اوکراین نگاه مردم به دفاع را تغییر داد، البته قدرت بازدارنده دفاعی کشور ما هم امروز مرهون رهبری داهیانه است. […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات هضت استادی بسیج اصفهان، معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، در راستای سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت روز مبعث با مردم، گفت: باز شدن پای امریکا به اوکراین نگاه مردم به دفاع را تغییر داد، البته قدرت بازدارنده دفاعی کشور ما هم امروز مرهون رهبری داهیانه است.

بیژن شمس در این برنامه ضمن عرض تبریک عید مبعث، گفت: مقام معظم رهبری امروز با مردم بصورت مستقیم در عید مبعث صحبت فرمودند؛ چند نکته مهم در بیانات ایشان بود بکی از نکات مهم این که ما به لحاظ ایدولوژی و استراتژی که داریم با هر جنگی موافقت نمی‌کنیم و مخالف هر نوع جنگی هستیم و خواستار توقف این جنگ هستیم..

وی افزود: اما همانطور ایشان اشاره فرمودند ریشه این شیطنت‌های امریکا و نظام فکری امریکاست و این نکته‌ای است که هر جنگی در هر نقطه‌ای از جهان صورت می‌گیرد یک پای آن امریکا هست و ریشه را باید در نظر گرفت ریشه از بین باید برود. این ریشه امریکا تحرکات امریکایی هست و طبیعتا تا این ریشه از بین نرود مشکل حل نمی‌شود.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، ادامه داد: نکته دوم این که جاهلیت مدرن را ایشان فرمودند امریکاست، آنجاست که همه چیز در سبک زندگی امریکایی خلاف آن چیزی هست که خالق ما خداوند انسان را برای او آفریده است.

وی گفت: آن سبک زندگی که امروز نظام فکری و ایدولوژی امریکایی به جهان و جهانیان دارد ارائه می‌دهد قدرت و ثروت و همان شیطان بزرگ هست که سبک زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهد به سمت سبک زندگی غیر الهی، غیر دینی و آنچه که امروز دارد هدایت می‌شود به این سمت‌ها از مسیر تفکر امریکایی و مسیر تفکر لیبرال دموکراسی دارد صورت می‌گیرد

شمس بیان کرد: این به معنا و مفهوم این است که در عین حالی که در جهانی داریم زندگی می‌کنیم که به ظاهر مدرن هست تکنولوژی وجود دارد و چیزهای دیگر ولی در عین حال غلبه غرایز نظام فکری امریکایی در هر موضوع دیگری در بشریت و انسانیت غلبه می‌کند غریزه‌های نظام فکری امریکایی.

وی افزود: طبیعتا این موضوع فقط و فقط در راستای غرایز حیوانی رشد و توسعه پیدا می‌کند هر چند که یک روکش مدرن هم روی آن باشد این جاهلیت مدرن هست همان افکار همان تفکر جاهلیت را دارند اما با یک ظاهر بسیار فریبنده بزک کرده زیبا.

شمس ادامه داد: نکته سومی که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند این بود که در اوکراین امروز اگر مردم با دولت همگام بودند طبیعتا نوع نگاه متفاوت بود مثال‌های دیگری و تجربه‌های دیگری هم در منطقه داشته آنجایی که مردم با دولت‌ها هستند دولت‌ها موفقیت دارند و آنجایی که مردم با دولتها نیستند و فاصله گرفته‌اند با دولتها طبیعتا تاثر خودش را در بحران‌ها می‌گذارد.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، تاکید کرد: این درس بزرگی است برای همه جهان و بخصوص برای کشور ما که مردم از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار نظام قرار گرفتند دولت مردان ما باید این را بدانند که  خودشان را در کنار مردم حس کنند در کنار مردم باشند مردم از آن نظام هستند نظام از آن مردم هست و این حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و دولت‌ها بعضا می‌آیند و فقط خدمات آنها و یا عدم عملکرد مثبت آنها می‌ماند و اثر خودش را در جامعه می‌گذارد پس این مردم هستند.

وی افزود: به لطف الهی هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تا این لحظه نظام جمهوری اسلامی سرپا هست با عنصر دین، رهبری داهیانه ولایت فقیه و مردم؛ این مردم هستند که پیوند عمیقی با ولایت و اسلام دارند و پای ارزش‌های ملی خودشان ایستاده‌اند و این تجربه گران‌بهایی است.

شمس با بیان این که در همین اوکراین هم می‌بینیم مردم فاصله زیادی با دولت داشتند دولت را قبول نداشتند، یادآورشد: اتفاقات متفاوتی افتاده در همین کشور خودمان کسانی عنوان می‌کردند که آینده جهان آینده مذاکره است و نیازی به موشک نیست همین اتفاق هم در اوکراین افتاده اگر امروز اوکراین را می‌بینیم در این شرایط افتاده سال ۲۰۰۴ که در اصل انقلاب مخملی در اوکراین افتاد و پای امریکایی‌ها آنجا باز شد و جنگ نرم آنجا صورت گرفت و دید و نگاه مردم به دفاع تغییر پیدا کرد خودشان خودشان را خلع سلاح کردند پیوند پیدا کردند با شرکای خودشان و تصور غلط داشتند که در بحران‌ها شرکای آنها به داد آنها برسند.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، گفت: امروز ما این تجربه گرانبها را از هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری داریم و الا کسانی بودند در کشور که می‌خواستند کشور ما را خلع سلاح بکنند با همین تئوری با همین تفکر که آینده از آن مذاکره است و  نیاز به موشک نداریم و آن کشورهایی که رشد پیدا کردند برای این بود که حوزه دفاعی خودشان را گذاشتند کنار این تفکر تفکر غلطی بود.

وی در ادامه بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که شکل نگرفت خداراشکر می‌کنیم که رهبری آگاه، فهیم و دانا داریم و هدایت کرد جامعه ما را. سلاح  دفاعی ما امروز قدرت بازدانده به ما داده و باعث شده که امروز سرافراز و سربلند باشیم در عین حالی که نیازمند این هستیم که دست به دست هم بدهیم مردم و دولت در کنار هم قرار بگیرند مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی را با عملکرد صحیح با انتصاب‌های صحیح با انتخاب‌های صحیح انجام بدهند.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان،درخواست کرد: همین جا هم از دولت  مردمی آقای دکتر رئیسی این انتظار را داریم که در تغییر مدیران در تغییر مدیرانی که موجب شرایط حال شدند تسریع ببخشند انتخاب‌ها و انتصاب‌های صحیح‌تری را صورت بدهند تا کام مردم در اصل در یک مدیریت انقلابی و یک مدیریت خوب شکل بگیرد شیرین بشود و مشکلات کشور هم به دست نیروهای انقلابی انشاالله برطرف بشود.

انتهای پیام/