بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن آحاد مردم و علاقمندان به نظام و انقلاب را برای حضور در راهپیمایی  فردا دعوت کرد.

 متن بیانیه بدین شرح است:

جمهوری اسلامی در حالی چهل و پنج سالگی خود را آغاز می‌کند که در طول چهل وچهار سال گذشته دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا و صهیونیسم از هیچ تلاشی برای شکست انقلاب فروگذار نکرده اند.

امسال اما اوج حرکت تجزیه طلبان و مزدوران آمریکا در تلاش برای سرنگونی نظام در ایجاد اغتشاشات شکل گرفت و با عدم همراهی مردمی که سالهاست با جان و مال خود حافظ این نظام بوده اند مواجه شد.

دشمنانی که به خیال خام خود بارها و بارها پیش بینی پایان کار نظام را در تبلیغات خود اعلام کرده بودند همه ساله در ۲۲ بهمن باز هم به این باور می رسند قاطبه ملت ایران همراه و مدافع نظام هستند.

امسال نیز حضور چشمگیر ملت شهید پرور و وفادار ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باردیگر چشم فتنه را کور خواهد کرد.

استادان و دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران ضمن اعلام حضور پر شور در جشن آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل ، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از همه علاقمندان به نظام و کشور و همه عدالتخواهان و مخالفان ظلم جهانی دعوت می نماید در این جشن  و راهپیمایی ملی حاضر شده و بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران

بهمن ماه ۱۴۰۱