بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای بدین شرح ثابت کرد:

 

بسم ا.. القاسم الجبارین

و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین  کله لله

در آستانه یوم ا… سیزدهم ابان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا هستیم روز ی که آمریکای جنایتکار و اذناب و مزدوران جیره‌خوار داخلی و خارجی خود با به شهادت رساندن دانش آموزان و دانشجویان، تبعید امام خمینی و حمایت از رژیم سر سپرده ستم‌شاهی بیشترین جنایت‌های خود را بعد از کودتای ننگین ۲۸ مرداد در حق ملت ایران روا داشت.

 

اکنون نیز با همکاری رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی، گروهک‌های منافقین و کومله و.. ،  کشورهای شیرده و وابسته عربی و غربی با بر پایی اغتشاشات و فریب برخی از جوانان  در صدد به زانو زدن انقلاب عظیم ملت ایران بر آمده است. ولی زهی خیال باطل .

به همین مناسبت مواردی را جهت اطلاع امت خدا جو و استادان گرامی که سنگر دار مبارزه با استکبار هستند اعلام می‌دارد :

  • ما همواره آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و در راه مبارزه با آنان ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد .

۲- ضمن حمایت قاطع از انقلاب عظیم اسلامی و رهبری حضرت امام خامنه‌ای در جهت حمایت از آرمان‌های انقلاب تا ظهور انقلاب جهانی حضرت مهدی  (عج) تا پای جان از آرمان‌های انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امنیت دفاع خواهیم نمود.

۳ – ضمن حمایت قاطع از نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج  مستضعفین در جهت بر قراری نظم  و امنیت در جامعه و ادای احترام به شهدای اخیر این نیروها، از قوه قضاییه خواستار برخورد شدید با اخلال‌گران نظم و امنیت جامعه می‌باشیم .

۴ -لازم است استادان گرامی در محیط علمی دانشگاه با برگزاری جلسات کرسی‌های آزاد‌اندیشی برای دانشجویان و آحاد جامعه، نسبت به رسالت اجتماعی و سیاسی خود در جهت تبیین مواضع و دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی گام‌های جدی و موثری بردارند.

۵ – هرگونه اخلال در امنیت جامعه و شعارهای تجزیه‌طلبانه در خصوص اقوام و مذاهب و تمامیت ارضی کشور  را محکوم نموده و خواستار ایجاد ید واحده در توسعه و پیشرفت جامعه و کشور  بوده و در این زمینه آمادگی لازم در جهت اتحاد و همدلی همه آحاد  جامعه می‌باشیم.

در پایان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان؛ یاد شهدای حرم شاهچراغ،  شهدای امنیت و امام شهدا را گرامی داشته و از خداوند متعال خواستار سلامتی آ امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و همه ملت خدا جوی و دشمن شناس ایران می‌باشیم .

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

۱۳/آبان۱۴۰۱