مسئول بسیج اساتید شهرستان کاشان؛

جلسه مشترک بسیج اساتید و بسیج دانشجویی شهرستان کاشان با فرماندار/ برگزاری اولین دوره تخصصی جهاد تبیین ویژه اساتید

مسئول بسیج اساتید شهرستان کاشان در دیدار با محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و رسالت‌های بسیج اساتید از برگزاری اولین دوره تخصصی جهاد تبیین در حوزه‌های پدافند غیر عامل، فرزندآوری و جوانی جمعیت و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن خبرداد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول بسیج اساتید شهرستان کاشان از برگزاری جلسه مشترک  بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان با محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان در محل فرمانداری خبر داد.

غلامرضا حسنی مقدم در این جلسه  ضمن بیان ظرفیت بسیج اساتید شهرستان کاشان، رسالت‌ها و وظیفه و توان نقش آفرینی در موضوعات مختلف، جهاد تبیین را که یک فریضه قطعی و فوری است مورد بحث قرار داد و گفت: در همین راستا نهضت استادی بسیج شهرستان کاشان برگزاری اولین دوره تخصصی جهاد تبیین ویژه اساتید را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: اولین دوره تخصصی جهاد تبیین در حوزه‌های پدافند غیر عامل، فرزندآوری و جوانی جمعیت و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن برگزار می‌کنیم.

حسنی مقدم اظهار کرد: سرهنگ رضازاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، رجبی  مسئول بسیج دانشجویی کاشان، روسای دانشگاه‌ها یا نمایندگانی از دانشگاه‌ها نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/