حربه‌های دشمن بواسطه بصیرت ملی و عدم همراهی بدنه اجتماعی بار‌ها ناکام مانده است/دعوت از جامعه دانشگاهی برای بصیرت‌افزایی

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان با اشاره به اینکه حربه‌های دشمن بواسطه بصیرت ملی و عدم همراهی بدنه اجتماعی بار‌ها ناکام مانده است، جامعه معزز دانشگاهی کشور را به ارتقا بصیرت فردی و تعمیم آن به دیگران در قالب جهاد تبیین دعوت می‌کند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اینکه حربه‌های دشمن بواسطه بصیرت ملی و عدم همراهی بدنه اجتماعی بار‌ها ناکام مانده است، جامعه معزز دانشگاهی کشور را به ارتقا بصیرت فردی و تعمیم آن به دیگران در قالب جهاد تبیین دعوت می‌کند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان، دانشگاهیان و پژوهشگران گرامی

 

کشور کهن ما که قرن‌هاست به سبب موقعیت جغرافیایی، منابع غنی و طرز فکر الهی و معنوی خود در معرض دشمنی‌های بیشماری از جانب تنگ‌نظران و طمع‌کاران بوده است، اینک در یکی از برهه‌های بسیار حساس تاریخی خود به سر می‌برد. قدرت جمهوری اسلامی ایران که با وجود تحریم‌های ظالمانه، جنگ تحمیلی و نبرد نابرابر روانی و تبلیغاتی روز به روز گسترش یافته و تحکیم شده است، موجبات خشم و عصیان دشمنان این آب و خاک را فراهم آورده است. آنچه در ایام گذشته شاهد آن بودیم، واکنش آمریکا، انگلستان، رژیم صهیونسیتی و ایادی آنها به این قدرت روزافزون کشور است. آنان پروژه‌های خود در قالب جنگ ترکیبی علیه ملت شریف و مقاوم ایران را ناکام دیده‌اند و اینک با توسل به عملیات شکست خورده بی‌ثبات سازی و بحران آفرینی در داخل کشور، سعی در تضعیف حاکمیت و به تبع فروپاشی اجتماعی ایران را دارند. هر چند اینطور حربه‌ها با بصیرت ملی و عدم همراهی بدنه اجتماعی بار‌ها ناکام مانده است، اما دشمنان ما می‌کوشند تا مجددا بخت خود را برای به بحران کشاندن ایران امتحان کنند.

 

ضرورت حفظ انسجام ملی و تعمیق بصیرت برای مقابله با اینگونه تهدیدات، امروزه بیش از گذشته احساس می‌گردد. مناسبت‌های نمادینی مثل سالروز مبارزات ضد استکباری ملت ایران در سیزدهم آبان، فرصت غنمیتی است تا با نمایش اتحاد و آگاهی ملی، دشمنان ایران زمین مایوس گردند.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، جامعه معزز دانشگاهی کشور را به ارتقا بصیرت فردی و تعمیم آن به دیگران در قالب جهاد تبیین دعوت می‌کند. بی‌شک درخت تناور ایران اسلامی بار دیگر از تندباد حوادث رهایی خواهد یافت و در تحقق این مهم، سهم دانشگاهیان گرامی بسیار قابل توجه است.

 

مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما    غافل از آن که خدا هست در اندیشه ما

 

والسلام علیکم

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا