عضو شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان:

دانشگاهیان اصفهان آسیب زدن به اموال عمومی و توهین به مقدسات و نظام را محکوم می‌کنند

عضو شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان اظهار کرد: موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران همچون سرافراز بیرون آمدن از تحریم‌ها، کسب دستاوردهای پیاده روی عظیم اربعین و پیوستن به پیمان شانگهای سبب شد دشمنان برای دیده نشدن این موفقیت‌ها با یکدیگر متحد شده و با بهانه قرار دادن مرگ مهسا امینی اغتشاشات اخیر را در کشور رقم بزنند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، عضو شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان اظهار کرد: موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران همچون سرافراز بیرون آمدن از تحریم‌ها، کسب دستاوردهای پیاده روی عظیم اربعین و پیوستن به پیمان شانگهای سبب شد دشمنان برای دیده نشدن این موفقیت‌ها با یکدیگر متحد شده و با بهانه قرار دادن مرگ مهسا امینی اغتشاشات اخیر را در کشور رقم بزنند.

رضا مختاری ملک آبادی با اشاره به اعتراضات و اتفاقات روزهای اخیر کشور، پشت پرده این رویدادها را رقم خوردن مرحله جدیدی از دسیسه و فتنه دشمنان معاند و دست نشانده و افرادی که نمی‌توانند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را ببینند دانست.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تصریح کرد: این وقایع از بهانه دفاع از حقوق زن شروع و با فرصت‌طلبی گروه‌های معاند دست مایه ضربه زدن به اموال عمومی و خصوصی و آتش زدن بیت المال شد و با فریب خوردن عده‌ای از جوانان کشور هم همراه شد.

 

عضو شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان گفت: جمهوری اسلامی با ایستادگی، پیشرفت و کسب دستاوردهای راهبردی اخیر، عرصه را بر دشمنان تنگ کرده و با به دست آوردن موفقیت‌هایی همچون سرافراز بیرون آمدن از تحریم‌های سنگین گوناگون، پیشرفت‌های بین‌المللی و اقتصادی به ویژه پیوستن به پیمان شانگهای و دستاورد بزرگ پیاده‌روی عظیم اربعین که اتفاق بی‌سابقه‌ای در جهان بوده و عظمت تشیع را به رخ جهان کشید، باعث شد جبهه ضدانقلاب برای نادیده گرفتن این دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران با هم متحد شوند.

 

این چهره علمی استان اصفهان عنوان کرد: دانشگاهیان ولایتمدار و بصیر به ویژه در دانشگاه پیام نور استان اصفهان قطعاً این گونه آسیب زدن به اموال عمومی جامعه و توهین به مقدسات و نظام را محکوم کرده و با تمام وجود از قرآن، اهل بیت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دفاع خواهند کرد و با قوت راه شهدا و حضرت امام(ره) را با تمام قوا ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/

منبع: صاحب نیوز