در پیام نهضت استادی بسیج اصفهان در محکومیت جنایات اخیر در اصفهان و ایذه؛

دشمن به ناتوانی خود پی‌برده و تصمیم به انتقام از مردم گرفته است

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر در اصفهان و ایذه و تسلیت به بازماندگان این حوادث اندوهبار، پایان مماشات و برخورد قاطعانه مسئولان را خواسته، اعلام کرد: دشمن به ناتوانی خود پی‌برده و تصمیم به انتقام از مردم گرفته است

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر در اصفهان و ایذه و تسلیت به بازماندگان این حوادث اندوهبار، پایان مماشات و برخورد قاطعانه مسئولان را خواسته، اعلام کرد: دشمن به ناتوانی خود پی‌برده و تصمیم به انتقام از مردم گرفته است.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

اغتشاشات خیابانی واکنشِ انفعالی دشمن در مقابل حرکت‌های بزرگ ملت ایران است (مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی))

 

جنایت هولناک عوامل صهیونیزم در اصفهان و ایذه و که ساخته و پرداخته استکبار جهانی و حامیان و نوکران کوردل و جنایتکار آنان است بار دیگر ماهیت ضد انسانی آنان را در قتل عام مردان، زنان و کودکان بی‌گناه آشکار ساخت و موجب داغدار شدن ایران عزیز شد.

 

پس از قریب به دو ماه اغتشاشات که با برنامه‌ریزی مثلث عبری، عربی و غربی صورت گرفت و عدم همراهی ملت فهیم و دشمن‌شناس ایران با آنان، دشمن نهایتا ماهیت جنایتکار خویش را آشکار نمود و با آغاز حملات مسلحانه به مردم بی‌گناه و مدافعین امنیت در تلاش جهت انتقام‌گیری از ملت شهید‌پرور ایران برآمده است.

 

اکنون آنان که چه با سکوت و چه با مواضع دشمن‌پسند ار این قبیل اغتشاشات حمایت می‌نمودند چگونه در درگاه الهی و پیش‌روی مردم پاسخگوی مقدمه چینی برای به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه و نا‌امن کردن جامعه خواهند بود.

 

امروز دشمن با درک این حقیقت که نظام جمهوری اسلامی نظامی دارای حمایت قاطع مردمی است و با این پشتیبانی و البته نظر لطف الهی روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود به ناتوانی خود برای تغییر نظام پی‌برده است و تصمیم به انتقام از مردم گرفته است.

 

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن محکوم کردن جنایات اخیر در اصفهان و ایذه و تسلیت به بازماندگان این حوادث اندوهبار از مسئولین محترم از جمله شورای امنیت ملی، قوه قضاییه و نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیت می‌خواهد که نسبت به برخورد با عوامل این جنایات و تشدید کنندگان و تحریک کنندگان آن قاطعانه و بدون مماشات و سریع اقدام نموده و اجازه ادامه این حرکات به هیچ عنوان به آنان داده نشود.

همچنین از معدود افرادی‌که همچنان در جریان اغتشاشات خیابانی همراهی کرده و در تلاش برای روشن نگهداشتن این آتش فعالیت می‌کنند، هشدار می‌دهد ادامه این روند تنها امنیت کشور و مردم را به مخاطره خواهد انداخت و می‌تواند نتایج غیر قابل جبران برای آنها در آینده داشته باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته