به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه؛

دیدار ۲۷ آذر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با امام جمعه

هيئت رئيسه دانشگاه و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان 27 آذر سالروز شهادت آت الله مفتح – روز وحدت حوزه و دانشگاه با امام جمعه شهرستان فلاورجان و از مدرسين حوزه، ديدار کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، هيئت رئيسه دانشگاه و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ۲۷ آذر سالروز شهادت آت الله مفتح – روز وحدت حوزه و دانشگاه با امام جمعه شهرستان فلاورجان و از مدرسين حوزه، ديدار کردند.

حجت السلام قدوسي در این دیدار به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: مسایل روز جامعه باعث نگرانی همه ملت شده است که نهادهای فرهنگی حتما باید اقدامی انجام دهند و هم نهادهای اجرایی و هم عموم مردم وارد عمل شوند.

وی افزود:  اگر مردم ببینند در نهادهای اجرایی و مردمی، مدارس و دانشگاه‌ها ملزم به رعایت حجاب شوند عموم مردم هم وارد کار خواهند شد.

قدوسی تاکید کرد: اساتید دانشگاه نیز باید سر کلاس‌ها گریزهایی به حجاب بزنند که روشن شود حجاب در واقع آزادی زن است و باعث اثبات مالکیت و استقلال زن می‌شود همانطور که در ابتدای اسلام این امر ایجاد شد.  در کلاس‌های درس با ایجاد فضای پرسش و پاسخ شبهات دانشجویان را روشن شود. مطمئنا این روشنگری اثر خواهد داشت.

انتهای پیام/