محمد باقری در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان:

راهبرد اساسی و نسخه عملی مقابله با دشمن «جهاد تبیین» است

محمد باقری در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، با اشاره به این که حفظ و انسجام و جذب استادان بسیجی از سیاست‌های ویژه بسیج اساتید در کانون‌ها است، گفت: در رابطه با حوادث اخیر کشور راهبرد اساسی و نسخه عملی مقابله با دشمن جهاد تبیین است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در جلسه تودیع دکتر احمدرضا نصر و معارفه دکتر علی اکبر جعفری بعنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان که با حضور  دکتر حسین هرسیچ رئیس دانشگاه اصفهان، حجت الاسلام مستاجران مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان و اساتید و نخبگان برگزار شد، با اشاره به این که حفظ و انسجام و جذب استادان بسیجی از سیاست‌های ویژه بسیج اساتید برای فعالیت کانون‌ها است، به اغتشاشات و حوادث اخیر نیز اشاره کرد و  گفت: راهبرد اساسی و نسخه عملی مقابله با دشمن جهاد تبیین است.

 

محمد باقری ضمن تبریک هفته وحدت گفت: در شرایط فعلی دشمن با تمام توان خود جنگ ترکیبی و هوشمند را برنامه ریزی کرده که چهار راهبرد و هدف اصلی دارد، محیط‌های آموزشی از جمله دانشگاه و مدارس را هدف اصلی قرار داده، زیرا ظرفیت‌های قوی شدن ما از طریق این دو مجرا است، لذا نقش مجموعه بسیج اساتید، نقش اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان و نخبگان هر شهر و استان اهمیت دارد.

 

باقری گفت: راهبردهای اصلی دشمن در شرایط فعلی آغاز درگیری‌های داخلی و دوقطبی‌سازی است که لزوم مقابله با این سناریوسازی‌ها اهمیت دارد، دومین راهبرد دشمن متشنج ساختن مرزهای غربی و شرقی است با هدف از بین بردن امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، همچنین فشار ویژه برای آزاد سازی برجام است و بازگشت ایران به مذاکره مدنظر امریکا است، علاو براینها اتصال بحران‌های کشورهای همسایه و منطقه به ایران در دنبال می‌کند.

 

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با تاکید حرکت مقتدرانه و با صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مقابله با هرکدام از راهبردهای دشمن تدبیر و حرکت ویژه خود را دارد که راهبرد اساسی و نسخه عملی چیزی جز جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید فرموده نیست و بطور جدی و محکم و قوی در این مسیر گام برمی‌داریم.

 

وی با اشاره به معضلات و مشکلات به دلیل عدم برنامه‌ریزی درست و مناسب برای نسل جوان، گفت: مجموعه بسیج اساتید در کنار سایر مجموعه‌های انقلابی در حوزه نسل جوان برنامه‌ریزی و حرکت‌های ویژه‌ای را شروع کرده است.

 

محمد باقری در ادامه با اشاره به این که برادر بزرگوار و استادمان جناب آقای دکتر نصر چند سالی زحمات بسیار زیادی در کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان کشیدند که تشکر کرده و قدردان زحماتشان هستیم، افزود: هم در شورای‌عالی بسیج اساتید و موضوعات مشورتی در خدمتشان بوده و هستیم.

 

وی جناب آقای دکتر علی اکیر جعفری را بعنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان معرفی کرد و ضمن تشکر از ایشان در قبول این مسئولیت، گفت: انشاالله با راهبردهای ویژه بسیج اساتید و در ادامه زحمات ارزشمند گذشته شاهد حرکت بسیار قوی در دانشگاه اصفهان که بعنوان دانشگاه مادر استان با جایگاه ملی و بین‌المللی ویژه است تا سر منزل مقصود خواهیم بود.

 

باقری سیاست‌های ویژه بسیج اساتید را فعالیت‌های جریان سازی، مرجعیت علمی، تحقق شعار سال، حوزه فرهنگی و خانواده محوری و فعالیت‌های جهادی و انقلابی عنوان کرد و افزود: همچنین حفظ و انسجام، و استفاده از ظرفیت‌ها و بطور کلی جریان سازی و گفتمان‌سازی راهبردها و از دغدغه‌های ویژه ماست.

 

مسئول بسیج اساتید در پایان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، گفت: موفقیت مسئول جدید این کانون را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم و انشاالله با مساعدت ریاست و مسئولان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه اصفهان موفقیت‌های روز افزون را خواهیم داشت.

انتهای پیام/