معاون فرهنگی بسیج اساتید استان اصفهان؛

مدیران کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید برتشکیل جبهه علمی فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشند

علی اکبر جعفری معاون فرهنگی بسیج اساتید استان اصفهان در همایش مدیران کانون های استان اصفهان، گفت: مدیران کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید برتشکیل جبهه علمی فرهنگی توجه و اهتمام ویژه نمایند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، علی اکبر جعفری معاون فرهنگی بسیج اساتید استان اصفهان در همایش مدیران کانون های استان اصفهان، گفت: مدیران کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید برتشکیل جبهه علمی فرهنگی توجه و اهتمام ویژه نمایند.

 

جعفری با بیان این که یکی از موضوعات پراهمیت برای همه ما استادان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بالا نگه داشتن پرچم افتخارات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: همچنین بالا نگه داشتن پرچم عضویت در بسیج اساتید را توجه داشته باشیم،همچون شهید سردار سلیمانی که پرچم «ما ملت امام حسین(ع) هستیم» را بالا نگه داشت و به این مجاهدتش،افتخار می‌کرد.

 

وی ادامه داد: ما امروز برای مقابله با دسیسه‌های دشمن، با افتخار پرچم بسیجی بودن آن هم در سنگر آموزش عالی را بالا بگیریم و ارزش‌های این شجره طیبه را به نسل جوان منتقل کنیم.

 

معاون فرهنگی بسیج اساتید استان اصفهان، اظهار کرد: مدیران کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید در سطح استان نسبت به معرفی معاون فرهنگی  اقدام نموده و توجه و اهتمام ویژه برتشکیل جبهه علمی فرهنگی بر اساس دستورالعمل و بخشنامه‌های موجود داشته موضوعات مهم دانشگاهی، منطقه و استانی را بررسی کرده در قالب گزارشاتی ماهیانه ارسال شود.

 

انتهای پیام/