مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت:

همت ویژه کانون‌ها در برنامه۱۴۰۲ حول جهاد تبیین، شعار سال، امیدآفرینی با نقش آفرینی محوری استاد بسیجی باشد

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در همایش سالانه مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان اصفهان برنامه‌ها و زمینه‌های فعالیت کانون‌های بسیج اساتید در سال 1402 را تشریح کرد و گفت: همت ویژه کانون‌ها در برنامه1402 حول جهاد تبیین، شعار سال، امیدآفرینی و نقش آفرینی محوری استاد بسیجی باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در همایش سالانه مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان اصفهان که امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری دبیرستاد احیای امر‌به‌معروف و نهی‌از منکر استان اصفهان، جناب سرهنگ فتحیان معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج)،  مدیران کانون‌ها در دانشگاه پیام نور استان اصفهان و به مناسبت روز بزرگداشت مقام استاد برگزار شد، برنامه‌ها و زمینه‌های فعالیت کانون‌های بسیج اساتید  در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: همت ویژه کانون‌ها در برنامه۱۴۰۲ حول جهاد تبیین، شعار سال، امیدآفرینی و نقش آفرینی محوری استاد بسیجی باشد.

محمد باقری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله استاد مطهری و ضمن تبریک روز استاد و تشکر از حضور حجت الاسلام مظاهری در این همایش، گفت: در مجموعه بسیج اساتید و کانون‌های دانشگاهی ما در سطح استان حرکت‌هایی صورت گرفته که نقش‌آفرینی در حوزه امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر از اولویت های فرهنگی سازمان می باشد و نیاز است استادان بسیج در صحنه و مبای علمی امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر حضور جدی داشته باشند.

باقری برنامه‌های سال جاری سازمان بسیج اساتید استان اصفهان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد:  با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری ابعاد مختلف شعار سال باید مدنظر همکاران بخصوص در حوزه جهاد تبیین قرار گیرد و همت ویژه داشته باشند.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به این که همچنین برنامه‌های سال جاری حول موضوعات کرسی‌های آزاد اندیشی و علمی ترویجی، نشست‌های تبیینی و  مباحث فرهنگی اجتماعی است، افزود: نقش آفرینی استادان بسیجی در امید آفرینی هم تاکید داریم و انتظار هست همچنین در برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت همت ویژه داشته باشند.

باقری به مبحث  جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: هدف این  است که دانشگاه هر شهرستان پیش قراول حرکت انقلابی در سطح شهرستان باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: در جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی نقش محوری استاد بسیجی انقلابی پررنگ باشد، ظرفیت رسانه‌ای سازمان هم بسیار خوب است و تلاش داریم این محور را حفظ کنیم.

وی گفت: در رابطه با جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی حل مسائل روستا را پیگیر بودیم و همکاریهایی شکل گرفته و  ۸۰ عنوان برنامه هم تعریف شده است که یک ظرفیت ویژه است در همه سطح استان باید مدنظر باشد.

 

باقری با تاکید بر نقش آفرینی اساتید در موضوعات علمی پژوهشی و ظرفیتهای مرتبط با اندیشکده‌ها گفت: در مباحث فرهنگی جای کار بسیار داریم همچنین ضرورت است که نهضت استادی بسیج در حوزه مطالبه‌گری هم ورود جدی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: یکی از حرکت‌ها حمایت و همکاری در همایش‌ها و جشنواره‌هاست که حرکت‌های خوبی را در بحث جشنواره انجام داده‌ایم از جمله آن جشنواره جان فدا با همکاری خادمیاران گلستان شهدا است.

انتهای پیام/