دکتر نصر در آیین تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان :

همواره مواظب شبیخون فرهنگی دشمن باشیم

دکتر نصر در آیین تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان برسرآمد بودن استاد بسیجی از نظر علمی تاکید کرد و گفت: همچنین همواره مواظب شبیخون فرهنگی دشمن باشیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، احمدرضا نصر در جلسه تودیع دکتر احمدرضا نصر و معارفه دکتر علی اکبر جعفری بعنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان که با حضور محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، دکتر حسین هرسیچ رئیس دانشگاه اصفهان، حجت الاسلام مستاجران مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان و اساتید و نخبگان برگزار شد، برسرآمد بودن استاد بسیجی از نظر علمی تاکید کرد و گفت: همچنین همواره مواظب شبیخون فرهنگی دشمن باشیم.
دکتر احمد رضا نصر مسئول وقت بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر جعفری، به شرایط کشور در مقاطع قبل از انقلاب، ۴۳ سال دوران انقلاب اشاره و برمبنای آیات قرآن کریم، گفت: در طول انقلاب تفسیر آیات را دیده‌ایم.
وی افزود: بسیج یعنی انجام کارهای زمین مانده با اخلاص و بدون چشم داشت، است و انتظار می‌رود یک استاد بسیجی از نظر علمی نیز سرآمد باشد و همواره مواظب شبیخون فرهنگی باشد که ارزش‌ها به ضد ارزش ها تبدیل نشود.
وی در ادامه تاکید کرد: امروز باید مواظب شگردهای دشمن باشیم و برای مقابله با آن تلاش نماییم و تاکید این است که جهاد تبیین مورد توجه ویژه باشد.
انتهای پیام/