پیام تبریک مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ و دعوت برای حرکت‌های جهادی دانش بنیان، اشتغال آفرین

محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتد استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1401 پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتد استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ پیام تبریکی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

 

فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌ مبارک و پرفضیلت شعبان را خدمت استادان و دانشگاهیان بویژه اساتید و همکاران مجموعه بسیج اساتید تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. انشاالله سال ۱۴۰۱سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای ملت سرافراز ایران اسلامی باشد. این دگرگـونی شگرف طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیـدن انسـان به عظمت کبـریایی خالق هستی، نو شدن و تجدید حیات تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـیم.

امسال را در لبیک به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب از اساتید محترم دعوت می‌نمایم در حرکت‌های جهادی دانش بنیان، اشتغال آفرین برنامه ریزی و گام ‌های جدی برداشته که به همـت همدلی و تلاش اعـضای خـانواده پـرمهـر مجموعه بسیج اساتید استان اصفهان، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور عزیـزمان به ارمغـان آورد.

از درگاه الهی صحـت، سلامـت، سعادت و موفقیت روزافزون یکایـک اعضـای خانـواده بـزرگ بسیج اساتید کشور و بویژه مجموعه بسیج اساتید استان اصفهان را مسئلت می‌نمایم. انشاءالله در سال ۱۴۰۱ شاهد برطرف شدن بیماری کرونا و حضور پرنشاط استادان، دانشگاهیان و ملت عزیزمان در راستای تحقق شعار سال باشیم.