سردار فدا:

کار مهم تبیین و اقناع ایجابی و توجیهی است/ ضرورت موضع‌گیری خوب و بجا و به اندازه خواص و نخبگان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در جلسه جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، با تاکید براین که کار مهم تبیین و اقناع ایجابی و توجیهی است و دستاوردها و پیشرفتهای نظام باید گفته شود، اظهار کرد: موضع‌گیری خوب و بجا و به اندازه خواص و نخبگان و افراد موثر هم ضرورت دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت اسادی بسیج اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در جلسه جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، با تاکید براین که کار مهم تبیین و اقناع ایجابی و توجیهی است و دستاوردها و پیشرفتهای نظام باید گفته شود، اظهار کرد: موضع‌گیری خوب و بجا و به اندازه خواص و نخبگان و افراد موثر هم ضرورت دارد.

 

سردار فدا در آغار با بیان این که این هفته بنام هفته اصفهان است، به این که ۲۵ آبان که ۱۸ آبان در محرم ۱۳۶۱ عملیات محرم با رمز یا زینب کبری(س) در منطقه جبهه میانی شروع شد، گفت: در این عملیات لشکر مقدس امام حسین (ع) هزار نفر شهید داد، که در یک مرحله ۶۰۰ نفر را به اصفهان منتقل و ۳۷۰ شهید در یک روز در شهر اصفهان تشییع شدند، خانواده‌هایی بودند که دو یا سه بردارشهید شدند همینطور از اقوامی چند نفر شهید شده بودند و هر کوچه پس کوچه اصفهان با حجله شهدا مزین شده بود.

 

وی با بیان این که از نقاط مختلف شهر اصفهان مردم تشیع شهدا را سردست تامیدان امام و بعد از میدان امام تا گلستان شهدا برگزار کردند، گفت: ۲۲ خانه برای تدفین این شهدا در گلستان شهدا تخلیه و  ۱۰ تا از خانوارها ۹ ماه مستاجری کردند تا خانه جدید تحویلشان شد، و با کمک انبوه جمعیت خانه‌ها تخریب و آوار‌برداری و ۳۷۰ قبر آماده و شهدا در آن آرمیدند، گفت: همین مردم قدردان و همین شهدا و وفاداری شهدا و خونی که در  راه انقلاب تقدیم کردند، کشور را حفظ کرده و می‌کند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در ادامه در خصوص اغتشاشات اخیر، به برنامه  امریکایی‌ها از سال ۱۹۹۹ برای این که همراهی همگامی و تفکر لیبرال دمکراسی غربی را داشته باشند، اشاره کرد و  گفت: در این مسیر هم اقدامات متعدد و مختلف آنها را همه در جریان هستیم؛ امریکا در مسیر اهدافی که دارد چین و شوروی و ایران و گروههای ناراضی را دشمن خود می داندو برای همین دنبال ایجاد چالش بوده که جنگ شوروی و اکراین اتفاق افتاده؛ در خصوص ایران هم با برجام اهدافی داشت از جمله کند کردن و مهار رشد و توسعه علمی را مدنظر قرار داد که نتواست برای همین اغتشاشات را برنامه ریزی کردند.

 

سردار فدا ادامه داد: دشمن برنامه ریزی کردند و از سال گذشته تا الان همیشه نقش‌آفرینی زنان هم مدنظر قرار دادند، از اول سال برخی حرمت‌ها را شکستند حمله به روحانیون در حرم امام رضا علیه السلام و موارد دیگر که همه در جریان هستیم.

 

وی بیان کرد: اولین هشدار مقام معظم رهبری روز ۱۴ خرداد به مناسبت سالگرد امام (ره) فرمودند دشمن دنبال ایجاد آشوب، بلوا و بهم ریختن کشور است و ۷ تا توصیه هم فرمودند که باید مطالعه و مورد توجه قرار دهیم.

 

سردار فدا با بیان این که در تیرماه هم نماینده سازمان سیا در اربیل عراق با  جمع کردن تمام گروه‌های ضد انقلاب برنامه‌ریزی و سازماندهی برای اقدامات عملیاتی داشتند.

 

وی با اشاره به مسئله فضای مجازی و ابهامات و شبهاتی که ایجاد کرده، به این که اغتشاشگران از نوجوانان و اراذل  و اوباش و سلطنت طلبان و منافقین بودند و فتنه هم دارای ویژگیهای خاص خودش بود، گفت: جنگ ترکیبی شناختی و ادراکی با دگرگونی فکر و عمل و اعتقاد ظرفیتها را دچار شک و شبهه می‌کند برخی هم دچار تردید می‌شوند مثل حادثه عاشورا.

 

سردار فدا با اشاره به قداست و حرمت شکنی‌هایی که در این فتنه اخیر اتفاق افتاد، و  صل نظام جمهوری اسلامی و ایران هدف دشمن بود، گفت: موضع‌گیری خوب و بجا به اندازه  خواص و نخبگان و افراد موثر ضرورت دارد.

 

وی تاکید کرد: ایران قوی  و مقتدر است و رشد علمی از اول انقلاب ۴۰ برابر شده  قدرت بازدارندگی در حوزه‌های مختلف ایجاد شده و نوع، سرعت و توسعه رشد علمی را امریکاییها نمی‌توانند ببینند به همین خاطر صحنه درگیری را کشاندند به دانشگاهها.

 

سردار فدا گفت: کار مهم تبیین و اقناع ایجابی و توجیهی است و دستاوردها و پیشرفتهای نظام برای بچه‌ها باید گفته شود.

انتهای پیام/