مسئول بسیج اساتید استان اصفهان:

اساتید فرهیخته و بسیجی مهلت پایانی جشنواره علمی شهید چمران مغتنم بدانند

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با اعلام این خبر که مهلت ارسال آثار برای اولین جشنواره علمی شهید چمران تا 30 دی ماه است، گفت: انشاالله اساتید فرهیخته و بسیجی این فرصت باقی مانده برای ارسال آثار و شرکت در اولین جشنواره علمی چمران(ارسال آثار به نشانی Https://bajchamran.ir) که مرحله استانی آن در بهمن ماه و مرحله کشوری آن در اسفندماه برگزار می‌شود، مغتنم بدانند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با اعلام این خبر که مهلت ارسال آثار برای اولین جشنواره علمی شهید چمران تا ۳۰ دی ماه است، گفت: انشاالله اساتید فرهیخته و بسیجی این فرصت باقی مانده برای ارسال آثار و شرکت در اولین جشنواره علمی چمران(ارسال آثار به نشانی Https://bajchamran.ir)  که مرحله استانی آن  در بهمن ماه و مرحله کشوری آن در اسفندماه برگزار می‌شود، مغتنم بدانند.

 

مسعود نصری معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز با تصریح این که معرفی و تقدیر از اساتید نمونه بسیجی و کانون‌های برتر بسیج اساتید استان اصفهان از جمله برنامه‌های مرحله استانی اولین جشنواره علمی شهید چمران است، گفت: فعالیت‌های علمی پژوهشی، فناوری، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در زمینه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر مهمترین محورها و زمینه‌های این جشنواره است.

نصری ادامه داد: فعالیت‌های جهادی و فرهنگی، کتاب، کرسی‌های نظریه پردازی، مناظره و نقد، مقاله، استارت آپ، طرح پژوهشی، کارگاه‌ها، بسته‌های سیاستی، بازدیدهای علمی از قالب‌های مورد نظر برای این جشنواره است.

معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان یادآور شد: به جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره و استفاده بهتر اساتید فرهیخته و بسیجی برای ارسال آثار و شرکت در این جشنواره نشست‌های تخصصی دانشگاه حل مسئله را در دو هفته پایانی مهلت ارسال آثار با موضوع «نشست‌ علمی خبری ویژه تبیین جشنواره شهید چمران» برگزار کردیم.

وی افزود:  اولین نشست با موضوع اندیشکده‌های علمی راهبردی رویکرد حل المسائلی و بسته های سیاستی  و دومین نشست با موضوع اندیشکده‌ها و کارگروه‌های علمی‌ و رویکرد حل‌مسئله و بسته‌های سیاستی برگزار شد. در این دو نشست تخصصی اساتید دانشگاه و روسای اندیشکده‌گردشگری و اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان به تشریح موضوعات مختلف از جمله گردشگری، مسئله آب و زاینده رود، آلودگی هوای اصفهان همچنین چالش‌هایی که اندیشکده‌ها با آن مواجه هستند، پرداخته و ابعاد مختلف را به خوبی تبیین کرده‌اند و رسانه‌ها نیز متن این سخنرانی‌ها را پوشش دادند.

نصری در پایان اظهار کرد: تا این تاریخ استفبال اساتید برای شرکت در اولین جشنواره علمی شهید چمران بسیار خوب بوده، انشاالله اساتید فرهیخته و بسیجی برای استفاده در این مهلت پایانی هر چه سریع‌تر اقدام نموده و فرصت را استفاده نمایند.

انتهای پیام/