استاد بسیجی اصفهان در جمع مربیان نمونه کشوری نوگلان حسینی و زینبی

مهرداد تقی زاده استاد بسیجی و مسئول کارگروه مسجد محوری بسیج اساتید استان اصفهان در همایش توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی و زینبی که در مجتمع دشت بهشت استان البرز برگزار شد، به همراه سایر مربیان نمونه کشوری تقدیر شدند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مهرداد تقی زاده استاد بسیجی و مسئول کارگروه مسجد محوری بسیج اساتید استان اصفهان و مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تیران در همایش توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی و زینبی که در مجتمع دشت بهشت استان البرز برگزار شد، به همراه سایر مربیان نمونه کشوری تقدیر شدند.

در این همایش یوسف ارجونی ریاست سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور مربیان نوگلان حسینی و زینبی را الگوی معنوی نوجوانان هنرجو دانست و گفت: لذا باید در همه ابعاد، الگویی مناسب و مورد پسند اهل بیت(ع) باشند تا بتوانند با شایستگی هر چه بیشتر، نوگلان حسینی و زینبی را که در واقع علمداران اسلام و انقلاب در آینده هستند  آموزش دهند و نسبت به توانمند سازی آنان اقدام کنند.

به گفته ارجونی زمان و زبان دو موضوع مهم است و ذائقه نوجوانان امروز متفاوت از قبل است و مربی باید با هنرجو زندگی کند تا تاثیر پذیر باشد و بتواند مداحی پرورش دهد که از لحاظ معنوی در سطح بالای معرفتی باشد، همچنین مربیان باید اهل مطالعه و کتابخوانی باشند.

ارجونی تاکیده کرده نوگلان حسینی و زینبی در بحث جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و نشاط و جهاد خدمت و کمک‌های مومنانه نیز نقش دارد و لازم است بتوانند به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/