اطلاعیه آئین تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله ناصری(ره)/ اعلام حضور و دعوت بسیج اساتید استان برای شرکت در مراسم

آیین تشییع و تدفین پیکر عالم ربانی حضرت آیت‌الله ناصری‌(ره) فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ از ساعت ۹ صبح در اصفهان برگزار خواهد شد، نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن اعلام حضور و از عموم هموطنان و مردم ولایتمدار استان اصفهان و استادان بسیجی و اعضای این سازمان برای شرکت در مراسم دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری(رضوان‌الله تعالی علیه)، مراسم تشییع و تدفین این عالم اخلاق، ساعت ۹ صبح فردا یک‌شنبه، ششم شهریورماه از میدان احمدآباد به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد. بر این اساس، پیکر آن عالم ربانی و استاد اخلاق در کنار شهدای راه حق و فضیلت به خاک سپرده می‌شود.

این ستاد از عموم هم‌وطنان به‌ویژه مردم ولایتمدار استان اصفهان دعوت کرده است تا در آیین تشییع و وداع با پیکر آن عالم ربانی و سالک الی‌الله حضور بهم رسانند.

 

همزمان با آیین تشییع و تدفین این مجتهد و عالم اخلاق حوزه علمیه اصفهان، ازسوی استاندار اصفهان روز یک‌شنبه در شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل اعلام شده و روزهای پنجم، ششم و هفتم شهریورماه ۱۴۰۱ نیز در استان اصفهان عزای عمومی است.

نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان با عرض تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله ناصری‌(ره) و ضمن اعلام حضور در این مراسم از عموم هم‌وطنان و مردم ولایتمدار استان اصفهان، مسئولان کانون‌ها و استادان بسیجی عضو این سازمان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/