فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت:

امریکایی‌ها به خاطر مشکلات خودشان دنبال توافق هستند/ در فضای مجازی در قالب جهاد تبیین ظرفیت‌ها را ایجاد کنیم

فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: امریکایی‌ها به خاطر مشکلات خودشان دنبال توافق هستند، نخبگان وظیفه سنگینی دارند و باید در فضای مجازی در قالب جهاد تبیین ظرفیت‌ها را ایجاد کنیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار فدا فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه هیات اندیشه ورز که به همت بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با حضور حجت الاسلام صادقی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، محمدباقری مسئول بسیج اساتید، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، پیام نجفی ریاست این دانشگاه آزاد استان و جمعی از اعضای بسیج اساتید  و استادان ودانشگاهیان در دانشگاه آزاد برگزار شد، با بیان این که امریکایی‌ها به خاطر مشکلات داخلی و خارجی خودشان دنبال توافق هستند، گفت: باید روی تبیین کار بکنیم نخبگان وظیفه سنگینی دارند بلاخص در فضای مجازی باید در قالب جهاد تبیین ظرفیت‌ها را ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر این که سرمایه و پشتوانه اصلی نظام مردم هستند، یادآور شد: بعد از جنگ جهانی اول انگلیسی‌ها بین سه گزینه رضا خان را آوردند بالای سر مملکت گذاشتند آب از آب تکان نخورد دزدی و گردنه‌گیری که خودشان باعث و بانی بودند را کم کردند، رضا  خان هم ارتش راه انداخت ۱۰۰ هزار نفر؛ تا قبل آن مردم و عشایر می‌جنگیدند اما این۱۰۰ هزارنفر  شدند مسئول سرکوب عشایر  بعنوان مخالفین دولت و سرکوب قیام‌های مردمی که در گوهر شاد و جاهای دیگر اتفاق افتاد و سوم تمام مایملک و اموال مرغوب را به اسم رضا شاه و خاندان پهلوی کردند

سردار فدا گفت: همین ارتش  ۱۰۰ هزار نفری نه در جنگ جهانی اول نه در جنگ جهانی دوم یک تیر به سمت متجاوزین شلیک نکرد  اسلجه را گذاشتند و رفتند از نظام و کشور و ملت و عظمت بزرگ آن دفاع نکردند. وقتی مقایسه کنیم با ۸ سال دفاع مقدس با ۴۳ سال گذشته انقلاب، باید تبیین کرد و گفت بیان کرد پیشرفتهای مختلف.

سردار فدا در ادامه با اشاره به نقشه‌ها و شبکه‌سازی امریکایی‌ها و منابع و اعتبار زیادی که علیه کشور جمهوری اسلامی ایران خرج می‌کنند، گفت: از یک راه هم دنبال حل مشکلشان با ما هستند چون هم مشکلات داخلی دارند هم مشکلات خارجی،.بایدن نتوانست کرونا را سرکوب کند تلفات بالاست نتوانست تو همگرایی مجامع بین‌المللی برای تصویب قوانین بین‌المللی اقدام بکنند. از همین الان اختلاف و دو دستگی ایجاد شده بین دمکرات‌ها و جمهوری خواهان در برگزاری انتخابات، مضافا کسری بودجه و بدهی و مسائل مختلفی دارند.

فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: به همین خاطر دنبال توافق هستند، توافق را می‌خواستند مدت‌دار بکنند غیر از مسائل هسته‌ای مسائل موشکی هم بیاورند رفع تحریم‌ها هم محلی از ایراد نداشته باشد در مقابل ایران دنبال رفع تحریم‌ها هست در کنارش راستی آزمایی و کوتاه کردن زمان و مدت مذاکرات است.

فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، با اشاره به همراهی اروپا با امریکاه در بحث توافق و تلاش اسرائیل در ایجاد مشکلات،  تاکید کرد: باید تبیین، روشن‌گری و بصیرت‌افزایی و آگاه کردن مردم را به میدان بیاوریم. باید روی تبیین کار بکنیم نخبگان وظیفه سنگینی دارند بلاخص در فضای مجازی باید در قالب جهاد تبیین ظرفیت‌ها را ایجاد کنیم، الان هفدهمین اقتصاد برتر دنیا هستیم، در علم و فناوری،در مهندسی، نانو، سلول‌های بنیادی، در شبیه سازی در صنایع دفاعی نظامی پیشرفت‌های خیلی بالایی داشتیم باید بیان شود جوان و نسل کنونی باور کند خودش را، حرف برای گفتن داریم و قدرت برتر منطقه هستیم.

وی تاکید کرد: باید مردم را امیدوار کنیم به جایی رسیدیم که خیلی پیشرفت کردیم موشک نقطه زن داریم دولت قوه قضاییه و مجلس همراه هستند، تبیین همین است خودمان را هم باید توجیه کنیم و سطح مطالبات را بالا نبریم.

انتهای پیام/