سردار مرتضی عمو مهدی:

امید مظلومین و مستضعفین همه به این دولت است/وظیفه ما تبیین نقاط قوت و کمک برای حل مسائل است

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) در جلسه با سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: در داخل و فضای بین‌المللی امید مظلومین و مستضعفین همه به این دولت است، برخی نقاط قوت این دولت منحصر بفرد است و وظیفه تبیین آن را داریم همچنین با مطالبه منصفانه کمک کنیم دولت اشکالات را یکی پس از دیگری حل و فصل کند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)  در جلسه با سازمان بسیج اساتید استان اصفهان که با حضور محمدباقری مسئول و معاونین و برخی اساتید و مدیران کانون ها برگزار شد، گفت: در داخل و فضای بین‌المللی امید مظلومین و مستضعفین همه به این دولت است، برخی نقاط قوت این دولت منحصر بفرد است و وظیفه تبیین آن را داریم همچنین با مطالبه منصفانه کمک کنیم دولت اشکالات را یکی پس از دیگری حل و فصل کند.

عمو مهدی در ادامه استماع ظرفیت‌ها و  توانمندی های سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که اقدامات بسیار خوبی در این مجموعه انجام شده و آگاهی از آن اهمیت دارد،  اظهار کرد: بحث جهاد تبیین از موضوعات بسیار مهم است، این ظرفیت ها باید تبیین شود و هم از این ظرفیت بسیج اساتید برای بجث جهاد تبیین استفاده کنیم.

وی افزود: همچنین مطالبه‌گری اهمیت دارد و باید همیشه در دستور کار ما باشد، یک انسان مومن انقلابی و  جهادی و پای کار مطالبه‌گری با امید انجام خواهد گرفت و هم در مطالبه‌گری ملاحظه کاری نخواهد داشت و انتقاد و مطالبه را باعث تضعیف جریان نمی‌داند.

سردار عمومهدی با اشاره مشی و منش مقام معظم رهبری که نقاط قوت را برجسته و نقاط منفی را اشاره می‌کند، گفت: ما نیز در هر زمانی نقد منصفانه و اثر بخش باید داشته باشیم.

وی با بیان این که خداراشکر در داخل و فضای بین‌المللی امید مظلومین و مستضعفین همه به این دولت است، گفت: برخی نقاط قوت این دولت منحصر بفرد است که تبیین این نقاط قوت را باید مدنظر قرار دهیم  همچنین با مطالبه خودمان باید کمک کنیم تا دولت اشکالات را یکی پس از دیگری حل و فصل کند.

انتهای پیام/