پیام قدردانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد شاهین شهر به مناسبت حضور حماسی و پرشور یوم الله 22 بهمن -1401

با وجود چنین ملت آگاه و بصیری بر خود می‌بالیم و خداوند را بخاطر این نعمت سپاس می گوییم

بسیج اساتید دانشگاه آزاد شاهین شهر با صدور پیامی به مناسبت حضور پرشور ملت ایران در یوم الله 22 بهمن می نویسد: امروز خوان لطف و رحمت بی کران الهی بر این کشور گسترده بود، با وجود چنین ملت آگاه و بصیری بر خود می‌بالیم و خداوند را بخاطر این نعمت سپاس می گوییم؛ باشد که مدیون خون شهیدان نباشیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد شاهین شهر با صدور پیامی به مناسبت حضور پرشور ملت ایران در وم الله ۲۲ بهمن می نویسد: امروز خوان لطف و رحمت بی کران الهی بر این کشور گسترده بود،  با وجود چنین ملت آگاه و بصیری بر خود می‌بالیم و خداوند را بخاطر این نعمت سپاس می گوییم؛ باشد که مدیون خون شهیدان نباشیم.

متن پیام بدین  شرح است:

قَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَيْنَا إِنَّهُ مَن يَتَّقِ وَيَصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ

امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی شاهد مراسم جشن انقلاب شکوهمند  ایران اسلامی بودیم که دشمنی های دشمنان به اوج خود رسیده و در یک جنگ ترکیبی قصد انصراف مردم از حمایت از انقلاب را دارند.

اما آنها از این  نکته غافلند که مردم بصیر ایران اسلامی که با قلب نورانی امام راحل حقانیت راه انقلاب را یافتند هرگز از حمایت از این راه دست برنخواهند داشت. آری این مردم در ذیل هدایت های رهبر حکیم انقلاب هرگز به دوران تاریک اختناق  برنخواهند گشت.

امروز بصیرت مردم ما  بیش از هر زمانی قابل مشاهده بود. امروز تاثیر خون مظلوم شهدای امنیت به خوبی مشهود بود.  امروز شکست هیمنه جنگ رسانه ای دشمن را به خوبی مشاهده کردیم. امروز استمرار شعارهای انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به خوبی قابل مشاهده بود. امروز ولایت پذیری مردم بیش از هر زمان دیگری در معرض دید همگان قرار گرفت. امروز جشن واقعی ملت ایران بود و طبعا دشمنان ددمنش، بیش از هر زمان دیگری از غلبه بر این کشور مایوس شدند. امروز در برابر دشمنی که خواب تجزیه این کشور را می دید مردم پیام یکدلی و هم رنگی و اتحاد خود را به جهانیان ابلاغ کردند. امروز خوان لطف و رحمت بی کران الهی بر این کشور گسترده بود.  امروز همگان باید براین نعمت عظمای الهی شاکر باشیم. از خداوند می خواهیم نعمت خود را بر این کشور و بر این ملت بیش از پیش بگسترد و این انقلاب را به انقلاب جهانی امام زمان متصل کند ان شاءالله.

بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر، بر وجود چنین ملت آگاه و بصیری بر خود می‌بالد و خداوند را بخاطر این نعمت سپاس می گوید. باشد که مدیون خون شهیدان نباشیم.