با همکاری سازمان بسیج اساتید استان اصفهان؛

برگزاری رویداد بزرگ روستاهای بخش باغبهادران با محوریت اشتغال روستایی

رویداد بزرگ روستاهای بخش باغبهادران به همت دفترامور روستایی وشوراهای استانداری اصفهان و سازمان بسیج اساتید استان اصفهان امروز یکشنبه 28 اسفندماه 1401 برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، رویداد بزرگ روستاهای بخش باغبهادران به همت دفترامور روستایی وشوراهای استانداری اصفهان و سازمان بسیج اساتید استان اصفهان امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

مسعود نصری معاون پژوهشی بسیج اساتید استان اصفهان اظهار کرد:  این رویداد باهدف ایجاد اشتغال وکار افرینی و در راستای معرفی مشاغل وصنایع دستی ومعرفی غذاهای محلی باحضور وبازدید رؤسای استانی وشهرستانی برگزار شد.

این رویداد با اجرای برنامه های متنوع و موسیقی سنتی و در محل غرفه های بازارچه امامزاده شاه‌خراسان برگزار گردید، در این رویدا دفعالان اشتغال خانگی وصنایع دستی برای معرفی وفروش محصولات خود حضور داشتند.

همچنین رویداد با بازدید و حضور از  نوروزگاه درمجموعه امامزاده شاه‌خراسان هاردنگ همراه  بوده که بازدید نوروزگاه شامل بازدید از مجموعه گردشگری امام زاده سید بهاالدین، دیدار با کارآفرینان و بازدید از بومگردیها و صنایع دستی با پذیرایی سنتی بود.

نصری تصریح کرد: نقش بسیج اساتید اصفهان بیشتر حمایتی و کنشگری است و مباحث مرتبط با تهیه رویکردهای علمی و فناورانه در برخورد با مسائل و مشکلاتی که امروز در روستاها و مناطق سکونتگاهی وجود دارد، می باشد؛ و زمینه سازی در ایجاد شرکت‌های تعاون بنیان جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در روستاها را پیگر هستیم.

 

انتهای پیام/