محمد باقری در برنامه شبکه اصفهان گفت:

بعنوان استاد بسیجی نگاه شهید چمران را سرمشق‌مان انتخاب کرده‌ایم و اجرایی کردن منویات رهبری دغدغه همه ماست

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان امروز 31 خردادماه به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید دکتر مصطفی چمران و بزرگداشت روز بسیج اساتید با حضور در برنامه شبکه اصفهان اظهار کرد: بعنوان استاد بسیجی نگاه شهید چمران را سرمشق‌مان انتخاب کرده‌ایم و اجرایی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب بعنوان دغدغه همه ماست.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان امروز ۳۱ خردادماه به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید دکتر مصطفی چمران و بزرگداشت روز بسیج اساتید با حضور در برنامه شبکه اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید دکتر مصطفی چمران و تبریک روز بسیج اساتید، اظهار کرد: بعنوان استاد بسیجی نگاه شهید چمران را سرمشق‌مان انتخاب کرده‌ایم و اجرایی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب بعنوان دغدغه همه ماست.

محمد باقری افزود: دغدغه ما نسبت به مسائل کشور بر مبنای نگاه استاد شهید چمران برنامه‌ریزی شده، این نگاه را گسترش دادیم در نقش آفرینی‌ها  فرهنگی و اجتماعی.

وی سپس با بیان این که الان استاد ما در مسجد نقش ایفا  می‌کند، تصریح کرد: طرح های داریم تحت عنوان پیوند استاد مسجد، طرح‌هایی داریم در حوزه شبکه سازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان رویکردهای این سازمان در موضوع مهم جهاد تبیین را نیز تشریح کرد و افزود: همچنین اردوهای راهیان علم و فناوری از دیگر اقدامات و رویکردهای ماست اردویی که با نگاه شهید چمران به مسائل علمی و زیرساخت‌های کشور است.

باقری با بیان این که در حوزه پیوست‌نگاری فرهنگی ضعف‌هایی وجود دارد، بیان کرد: الان این ظرفیت را در بسیج اساتید پیاده کردیم، در حوزه اجتماعی هم همینطور حضور اساتید با نگاه و زبان علم در حل مشکلات اجتماعی داریم مانند کمک به تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر.

وی حرکت‌های گروه‌های جهادی اساتید با نگاه علمی برای حل معضلات و مشکلات جامعه و مردم را از دیگر رویکردهای این سازمان عنوان کرد و افزود: همچنین توجه ویژه‌ای گروه‌های مسئله محور ما به معضلات استان اصفهان دارند در اقصی نقاط استان در ۳۱ مسئله احصا شده.

باقری با تاکید بر این که نگاه ما کمک به ارتقای آموزش عالی کشور در تمامی ابعاد و زیر نظام‌های آموزشی است، گفت: بعنوان استاد بسیجی نگاه شهید چمران را سرمشق‌مان انتخاب کرده‌ایم و اجرایی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب بعنوان دغدغه همه ماست که انشا‌الله بتوانیم در این مسیر قدم‌های جدی را برای حل مشکلات برداریم و در اصل کمک کنیم به کارآمدی نظام حکمرانی در سطح استان و کشور.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در پایان گفت: از طرف ۵ هزار  استاد بسیجی آمادگی خودمان را اعلام می‌کنیم که در کنار حکمرانی و دولت‌ آماده‌ایم که مشکلات مردم و کشورمان را نحو مقتضی رفع بکنیم با نگاه استاد شهید چمران.

انتهای پیام/