بيانيه اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نطنز به مناسبت ۱۶آذر- روز دانشجو

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نطنز به مناسبت 16آذر- روز دانشجو بيانيه‌ای صادر کرد:

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نطنز به مناسبت ۱۶آذر- روز دانشجو بيانيه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالي

و لاتهِنوا و لاتحزنوا و أنتُمُ الأعلون إِنْ کنتُم مُؤمِنین  آیه ۱۳۹ آل عمران

توصیه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان

دانشگاه و دانشجویان در حالی این روزهای سخت و طاقت فرسا را پشت سر می‌گذارند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی کوله‌باری از تجربیات تلخ و شیرین را با خود به همراه دارد؛ یک روز ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و همراهی با نهضت مردم، یک روز بیدارگری در راه انقلاب اسلامی،‌ زمانی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، زمانی دیگر مجاهدت خالصانه در دفاع مقدس از اسلام و میهن، روزی دیگر تحول آفرینی و همراهی در پیشرفت‌های علمی و خلق علوم نوین و امروز حاضر و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب حاضر و آماده در صحنه جنگ تمام عیارشناختی ترکیبی جهت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر هجمه همه جانبه دشمنان که با تمام قوا در راستای تسخیر اذهان دانشجویان عزیزمان به میدان آمده‌اند تا پای جان و شهادت پیش رفتند. درود خداوند بر شهدای دانشجو از ۱۶ آذر سال۱۳۳۲ تا به امروز كه در پي حق‌جويي و عدالت‌خواهي و دفاع از ارزش‌های انقلاب جانفشانی کردند. دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه كماكان در رأس تحولات جامعه و انقلاب‌هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي حضور داشته و اكثر مواقع سكان اين جريانات را به دست گرفته است و نشان داده كه وجدان بيدار جامعه مي‌باشد.

اکنون اساتید و دانشجویان پاک سرشت ایران اسلامی، با درک صحیح از موقعیت خطیر حال حاضر و نعمت بی‌نظیری که در دست ایشان به امانت قرار گرفته و با تمسک به روح آرمانگرایی، حقیقت‌جویی و بیدارگری که در نهاد دانشگاهیان قرار دارد؛ تمام تلاش خود را در راه جهاد علمی و عملی در راستای عملی‌سازی اصول بیانیه گام دوم انقلاب جهت سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بسته و به حول و قوه الهی و با مدد از ارواح طیبه شهداء، سنگرهای رشد و ترقی را یک به یک فتح خواهند نمود.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نطنز ضمن عرض تبریک روز دانشجو به کلیه دانشجویان کشور، آرزوی توفیق هر چه بیشتر شما عزیزان را از درگاه باریتعالی خواستاریم و امید داریم شما آینده سازان کشور همچون اسلاف خلف خود با آگاهی کامل از محیط متغیر پیرامونی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در آینده موفق و پیروز خواهید بود. ان شاالله

انتهای پیام/