بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه ازاد اسلامي واحد نجف آباد بمناسبت روزقدس ۱۴۰۱

در بیانیه بسيج استادان و دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد به مناسبت روز قدس آمده است: همچون خيل عظيم امت ولايتمدار در جهت جهاد تبيين‌ با محوريت تبيين شرارت‌هاي رژيم صهيونيستي واذناب آن و حفظ و تقويت جبهه مقاومت اسلامي گام برداشته و با شور و حماسه در اين راهپيمايي مليوني شركت مي‌نمايد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، در بیانیه بسيج  استادان و دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد به مناسبت روز قدس آمده است: همچون خيل عظيم امت ولايتمدار در جهت جهاد تبيين‌ با محوريت تبيين شرارت‌هاي رژيم صهيونيستي واذناب آن و حفظ و تقويت جبهه مقاومت اسلامي گام برداشته و با شور و حماسه در اين راهپيمايي مليوني شركت مي‌نمايد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

در گذر آخرین ایّام مبارک ماه صیام به آدینه‌ای رسیده‌ایم که روز جهانی قدس نام دارد؛ «قدس» سوّمین حرم شریف جهان اسلام و اولين قبله مسلمانان  و یکی از شهرهای مقدّس جهان، واقع در سرزمین فلسطین است که مهد سه دین آسمانی یهودیت، مسیحیت و اسلام بوده و فلسطین در جایگاه ادیان آسمانی، محل ظهور پیامبران الهی، اولین قبله مسلمانان و محلّ عروج پیامبر(ص) است.

جمهوری اسلامی ایران، یک منطق و نگاه دینی، انسانی و حقوق بشری به موضوع فلسطین و مساله حمایت از مردم مظلوم آن دارد و این موضع ثابت و همیشگی است.

پیام مقتدرانه و کوتاه معمارکبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ و بحبوحه حوادث انقلاب، پیام ظلم‌ستیزی و مبارزه انقلاب اسلامی با ستم در تمام نقاط دور و نزدیک بود و مستکبران جهان باید می‌دانستند که از این پس، آسایش نخواهند داشت و اینگونه است که با گذشت ۴۴ سال از آن پیام که به نماد مبارزه و احساس تنفّر جهانی از جنایت علیه مسلمانان فلسطین مبدّل شده، هر سال با آغاز ماه مبارک رمضان لرزه بر اندام صهیونیست‌ِ کودک‌کش می‌افتد.

با اقتدا به شهدای جبهه مقاومت، یقین داریم خیزش‌های اخیر و تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می‌توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی دانست و این تحوّلات و تحرّکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان یکی از اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی است: «کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا» و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، انشاءالله تعالی.

اکنون پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) به‌عنوان نماد استکبارستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار با استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل خون‌آشام و آمریکای جهانخوار شناخته می‌شود و فرزندان برومند ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عشق به مقام عظمای ولایت، راه شهدای سربلند اسلام همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای، و شهداي مدافع حرم و امنيت و جبهه مقاومت اسلامي در سراسر جهان را ادامه داده و تا پای جان در پاسداری از آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و محو غده سرطانی صهیونیستی از صفحۀ گیتی ایستاده‌اند.

بي‌شک دفاع از مردم مظلوم فلسطين و محکومیت رژیم غاصب، خون آشام و کودک کش صهیونیستی به عنوان مسئله اول جهان اسلام، تکلیفی انسانی و واجبی شرعی است و سازش، عادی‌سازی روابط و یا هرگونه ارتباط علنی یا پنهانی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی خیانت آشکار به اسلام و آرمان فلسطین خواهد بود.

يوم‌الله قدس روز دميدن خون تازه در رگ‌هاي امت اسلامي و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژيم صهيونيستي و مقاومت توأم با اميد و معنويت تا آزادي فلسطين و محو کامل غاصب قبله اول مسلمين و جرثومه فساد يعني رژيم جعلي‌، کودک‌کش و نژادپرست صهيونيستي است و در هر شرايطي تعطيل‌ناپذير است. اما این یوم الله با راهپيمايي عظيم مردم و  مراسم رسانه‌ای‌، طرح ماذنه‌های مقاومت‌، تبلیغات محیطی، اهتزاز نمادین پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی، تبیین جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و مظلومیت مردم مسلمان فلسطین  بر پا خواهد شد .

بسيج  استادان و دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد نيز همچون خيل عظيم امت ولايتمدار در جهت جهاد تبيين‌ با محوريت تبيين شرارت‌هاي رژيم صهيونيستي واذناب آن و حفظ و تقويت جبهه مقاومت اسلامي گام برداشته و با شور و حماسه در اين راهپيمايي مليوني شركت مي‌نمايد.

به اميد ظهور منجي بشريت  حضرت مهدي موعود (عج) و ازادي قدس شريف و اقامه نماز جمعه بامامت آن حضرت  در قدس شريف. انشالله

بسيج اساتيد دانشگاه ازاد اسلامي واحد نجف اباد ۷/۲/۱۴۰۱