بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن به مناسبت روز قدس

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس ضمن اعلام حضور در این راهپیمایی عظیم از تمامی آحاد جامعه خصوصا اساتید و دانشگاهیان دعوت می‌‌نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس ضمن اعلام حضور در این راهپیمایی عظیم از تمامی آحاد جامعه خصوصا  اساتید و دانشگاهیان دعوت می‌‌نماید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، این میراث ماندگار بنیان‌ گذار انقلاب اسلامی، یوم ‌اللهی است که نه ‌فقط روز فلسطین که روز اسلام است و باطل السحر ائتلاف شیاطین مستکبر که مستضعفین را جز به بند و زیردست نمی‌‌خواهند.

و این هنر پیر فرزانه ما بود که هوشمندانه زمینه‌‌ای فراهم آورد در جهت اتحاد آزادی خواهان در اکثریت جهانی در مقابل قلیل مستکبران عالم که با نمایشی بسان ساحران فرعون قصد در اکثریت نشان دادن خود را دارند.

این اتحاد مبارک جهانی حول محور قدس است که خود زمینه خودباوری مستضعفان را فراهم می‌‌آورد و رشته‌‌های مستکبرین عالم را پنبه می‌‌نماید.

روز قدس، روز حیات اسلام است و مصداق لبیک به دعوت خداوند کریم است که فرمود: ” وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً ” پس برخود لازم می‌‌بینیم که همراه و همگام با مستضعفین جهانی به ‌عنوان قطره‌‌ای به این اقیانوس بیکران بپیوندیم و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و در رأس آن رژیم منحوس جعلی و کودک کُش اسرائیل ابراز داریم.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن و هیات رئیسه این ضمن اعلام حضور در این راهپیمایی عظیم مردمی از تمامی آحاد جامعه خصوصا  اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فریدن دعوت می‌‌نماید تا در این یوم ‌الله مانند همیشه دوشادوش این مردم انقلابی حضور به هم رسانند.

بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن