بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در محکومیت اقدام پارلمان اروپا

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در محکومیت اقدام پارلمان اروپا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در محکومیت اقدام پارلمان اروپا بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمتگزار ملت است.

مقام معظم رهبری (مد‌ظله العالی)

 

بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روز افزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه و فرا منطقه‌ای زمینه‌ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

در تبیین اهمیت جایگاه بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اشاره به این نکته کافی است که این نیروی بی‌همتا به تنهایی توانست طومار داعش به عنوان برون داد خباثت قدرت‌های استکباری را در هم پیچد. دستیابی به چنین جایگاهی در معاملات بین‌المللی و ناکامی نظام استکباری در رویارویی نظامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب شده است که سردمداران آن به زعم خود به فکر تحت فشار قرار دادن سپاه و سپاهیان دلاور از طریق مصوبات بی‌اثر باشند.

این واحد دانشگاهی اقدام ننگین و شرم آور پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی در راستای ترور امنیت ایجاد شده توسط این نیروی مردمی می‌داند و همراه با فدائیان این نیروی دلاور آن را به شدت محکم می‌نماید.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین