بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد سمیرم به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“روز قدس روز اسلام است”     امام خمینی (ره)

قدس، قبله اول مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحید پرستان است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد استکبارستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی، ورای نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش‌های سیاسی است که در آن با مشت‌های گره خورده و صف‌های بهم فشرده، از توحش و نسل‌کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می‌کنند.

این روز، یادگار پیر فرزانه انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی(ره) است و ایران اسلامی بر اساس راهبرد همیشگی‌اش، بر حمایت از مظلومان جهان، به ویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اشغال سرزمین اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی خسارت بزرگی را بر جهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی را بر پیکر مسلمانان وارد آورده است و ما برای درمان آن تلاش می‌کنیم.

در حالیکه منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه‌داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های به ظاهر حقیقت‌بینشان را به نسل کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست بسته‌اند، باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم‌گره زده و اعمال شیطانی همچون شهرک‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم ضمن میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و ولی فقیه زمان مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان های قدس شریف تاکید نموده و از مردم شریف شهرستان سمیرم بخصوص جامعه دانشگاهیان تقاضا دارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی‌، حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز را رقم زنند.  ان شاء الله به زودی با به ثمر نشستن ابتکار ارزنده حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) شاهد تحقق شعار ((امروز ایران ،فردا فلسطین باشیم))

 

بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم