بیانیه بسیج اساتید دانشگاه اصفهان به مناست گرامیداشت یوم‌الله ۱۳آبان و تقاضای برخورد قاطع مسئولان با اقدامات خرابکارانه و هنجار‌شکنانه

کانون‌ بسیج اساتید دانشگاه اصفهان به مناسبت یوم الله 13 آبان صدور بیانیه‌ای به مناست گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و تسلیت شهادت هموطنان در حرکات تروریستی، و نیز محکومیت اقدامات اراذل و اوباش، خواستار برخورد قاطع مسئولین خاصه شورای عالی امنیت ملی و نیروهای انتظامی و امنیتی با اینگونه اقدامات خرابکارانه و هنجار شکنانه شدند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون‌ بسیج اساتید دانشگاه اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صدور بیانیه‌ای به مناست گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و تسلیت شهادت هموطنان در حرکات تروریستی، و نیز محکومیت اقدامات اراذل و اوباش، خواستار برخورد قاطع مسئولین خاصه شورای عالی امنیت ملی و نیروهای انتظامی و امنیتی با اینگونه اقدامات خرابکارانه و هنجار شکنانه شدند.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم. والذینَ کفروا بعضُهم اولیاءُ بعض اِلّا تفعلوهُ تکُن فتنه فی الارض و فَساد کبیر(انفال/۷۳)

نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیز ایران در بیش از چهل سال از عمر با برکت خود بارها و بارها در معرض و تهاجم فتنه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و در راس آنها، آمریکا و اسرائیل قرار گرفته است.

 

در جریان این دشمنی و خصومت و جنگ آشکار آنها، همراهی خائنین به ایران عزیز، خارج‌نشینان فاسد و دشمن‌مامِ وطن و عناصر وابسته به آنان در داخل همراه با اراذل و اوباش، در تمامی سالیان گذشته مشهود و عیان بوده است؛ همانگونه که در فتنه اخیر نیز کاملا دیده می‌شود.

 

لذا با عنایت به این امر مُسلم، و ضمن تشکر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای جان بر کف انتظامی و مدافعان امنیت، استادان بسیجی دانشگاه اصفهان، ضمن عرض تسلیت شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان(ع)شهر زاهدان و محکوم نمودن اینگونه حرکات تروریستی، و نیز محکومیت اقدامات اراذل و اوباش که با اقدامات خود امنیت و آرامش جامعه را هدف گرفته‌اند، از مسئولین محترم خاصه از شورای عالی امنیت ملی و نیروهای انتظامی و امنیتی، تقاضا می‌نمائیم با اینگونه اقدامات خرابکارانه و هنجار شکنانه برخورد قاطع داشته و از زمینه‌سازی فتنه عظیم مطابق قانون و برای حفظ امنیت و آرامش جامعه جلو‌گیری نمائید. بی‌گمان دعای خیر ما و حمایت و همراهی ما پیوسته با شما خواهد بود.

والله المستعان

بسیج استادان دانشگاه اصفهان