بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان به مناسبت روز قدس

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

آخرین جمعه ماه خدا روز تاریخی قدس‌، یادگار جاودانه پیرمراد، بنیاد گذارجمهوری اسلامی ایران است.

در این روز بزرگ عظمت و شکوه امت اسلام و ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان خاطره‌ی مظلومیت ملت فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد زده و با پیروی از فرمان روح خدا،خمینی کبیر‌(رضوان الله تعالی علیه) با برگزاری راهپیمایی‌های باشکوه خود ضرورت نابودی غده‌ی سرطانی، صهیونیسم جهانی و پیروزی فلسطین مظلوم را به عالم گوشزد می‌کند.

به بیان رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای، فلسطینیان از رمضان سال گذشته و امسال فداکاری‌های بزرگی از خود نشان دادند و رژیم کودک‌کش با نهایت خباثت و با پشتیبانی از آمریکای جنایتکار به جنایات خود ادامه می‌دهد.

امروز فلسطین سرافراز و مظلوم است و با توکل برخداوند و عزم جوانان غیور فلسطینی هرگز اجازه نخواهد داد مسئله‌ی قدس فراموش گردد، بلکه هرروز جوشنده‌تر از قبل خواهد بود.

متاسفانه امروز عده‌ای از سران فریب خورده دولت‌های اسلامی تجربه شکست خورده بعضی دول عرب مثل مصر واردن را به کار گرفته و در صدد رابطه با این رژیم جعلی هستند که بدون شک همچون همیشه شکست خواهند خورد.

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با پیروی از امام  خمینی (ره) و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای حمایت دادن به ملت مظلوم فلسطین و یاد آوری این روز بزرگ همگان را به راهپیمایی سراسری روز قدس دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/