بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در محکومیت اقدام پارلمان اروپا و حمایت از سپاه

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در محکومیت اقدام پارلمان اروپا و حمایت از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در محکومیت اقدام پارلمان اروپا و حمایت از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الّرحمن الّرحیم و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرین و عجّل فرجهم.

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه ۶۰ سوره انفال)

“و شما (ای مومنان) در مقام مبارزه با آنها خود را مهیا کنید و تا حدی که می‌توانید از آذوقه و آلات جنگی و اسبان سواری برای تهدید دشمنان خدا و دشمنان خودتان، فراهم سازید و…”.

در پی دخالت‌های آشکار کشورهای اروپایی در امور داخلی ایران و تو دهنی محکمی که از دلاوران امنیت و سربلندی این مرز و بوم با دستگیری و اعدام جاسوس خبیثشان خوردند و اکنون که دشمن قدار شمشیر از رو بسته و با قراردادن نام سپاه پاسدارن انقلات اسلامی در لیست مثلا تروریستی، دشمنی و کینه توزی خود را پس از شکست‌های پی‌درپی در نقشه‌های شیطانی- به ویژه در چند ماه گذشته- بیش از پیش نمایان کرده و نقاب از چهره کریه خود برداشت است؛ شکی نیست که آنها امنیت و اقتدار کشور و نظام را هدف قرارداده‌اند و برای ضربه زدن به آن از هیچ اقدام خبیثانه‌ای مضایقه نخواهند کرد. مسلما این نقشه و اقدام نسنجیده و بدور از عقلانیت آنها نیز در آینده نزدیک با فضل خدا نقش بر آب خواهد شد. انشاءالله

ما اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد هم صدا با همه مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این حرکت نسنجیده و احمقانه پارلمان اروپا، حمایت همه جانبه خود را از دلیرمردان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اعلام می داریم و برای سربلندی و پیروزی آنها در همه عرصه‌ها و ماموریتهای تعیین شده دعا می کنیم و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضر آیت الله العظمی خامنه‌ای( مدظله العالی) عزیز هستیم.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد