بیانیه بسیج اساتید دانشگاه کاشان در محکومیت اقدام پارلمان اروپا و حمایت از سپاه

اساتید بسیجی دانشگاه کاشان با صدور بیانیه ای اقدام بی‌اساس پارلمان اروپا را محکوم نموده و اعلام کرد: همانند گذشته دست‌در‌دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد .

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، اساتید بسیجی دانشگاه کاشان با صدور بیانیه ای اقدام بی‌اساس پارلمان اروپا را محکوم  نموده و  اعلام کرد: همانند گذشته دست‌در‌دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد .

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

ان الذين قَالُوا رَبُّنَا اللَّهَ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ))

سپاه پاسداران مولود انقلاب است پاسداران سپاه، سربازان خدا، سربازان قرآن، سربازان حقیقت و سربازان برترین ارزش‌های انسانی هستند که هیچ کس نمی‌تواند آنها را انکار کند.

امروز یک باردیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است علیه نهادی ضد تروریسم از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است. مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده است.

سیاستمداران اروپا به درستی بار دیگر به شکست کامل خود در برابر ملت ایران پی‌برده و به خوبی؛ اقتدار عقلانیت و هوشمندی سپاه را فهم کرده‌اند اما آنچه را هرگز نفهمیده و ظاهراً از درک آن عاجز هست علت اصلی شکست سیاست خود در ایران اسلامی و جهان اسلام است.

این در حالیست که رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه غرب را تحسین کرده اما علت عدم موفقیت آن را در محاسبات غلطی توصیف فرمودند که غربی‌ها در شناخت از ملت ایران و مسئولان آن مرتکب شدند.

مشکل اصلی مقامات غربی ظاهرا در اینجاست که بجای اذعان به شکست‌های خویش و اصلاح روش‌های غلط خویش در قبال انقلاب اسلامی همچنان بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و بر مسیر انحرافی خویش ادامه می‌دهد.

دشمنان بدانند امروز اگر استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته است بیانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و فناوری خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی‌اش ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی‌تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در‌سرداشته باشد از قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه در هراس است.

لذا ما اساتید بسیجی دانشگاه کاشان همیشه در صحنه؛ بیدار و آگاه ضمن محکوم نمودن این اقدام بی‌اساس که عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه حساس غرب آسیا و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی ایران است اعلام می‌داریم که همانند گذشته دست‌در‌دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد .

و به شما توصیه می‌کنیم به جای کوبیدن بر طبل جنگ و خشونت و تیز‌کردن بیش‌از‌پیش تیر پاسداران شجاع و غیور ایران به واقعیت‌های انکارناپذیر عظمت و بصیرت ملت شریف ایران تمکین کرده و دست از خصومت و کینه‌توزی علیه این ملت بکشید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه کاشان

بهمن ماه ۱۴۰۱