بیانیه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه میمه در محکومیت اقدام شنیع روزنامه دروغ‌پرداز فرانسوی

بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه، هیئت‌رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان با صدور بیانیه ای همراه با مسلمانان جهان اقدام شنیع روزنامه دروغ‌پرداز فرانسوی شارلی ابدو را شدیداً محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  بسیج اساتید و بسیج دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد  میمه، هیئت‌رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان با صدور بیانیه ای همراه با مسلمانان جهان اقدام شنیع روزنامه دروغ‌پرداز فرانسوی شارلی ابدو را شدیداً محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِکَ فَأَمْلَیْتُ لِلَّذِینَ کَفَرُواْ ثُمَّ أَخَذْتُهُمْ فَکَیْفَ کَانَ عِقَابِ (سوره رعد آیه ۳۲)

 

و بى ‏گمان فرستادگان پیش از تو [نیز] مسخره شدند پس به کسانى که کافر شده بودند مهلت دادم آنگاه آنان را [به کیفر] گرفتم پس چگونه بود کیفر من

 

بار دیگر نشریه سخیف فرانسوی بعد از توهین ها به دین اسلام و حضرت محمد (ص) این بار به ساحت اقدام وقیحانه‌ای را انجام داد، این عمل نشانی دیگر از عدم پایبندی به حقوق بشر و مخالفت با روح آزادی واقعی از سوی این کشورهای غربی است.

مدیران دولت فرانسه در شرایطی با ادعای آزادی بیان از اهانت کنندگان به پیامبر اسلام (ص) و مرجعیت شیعه حمایت می‌کنند که هرگونه تحقیق و اظهارنظر بی‌طرفانه در مورد هولوکاست را جرم‌انگاری کرده و هر پژوهشگری را که با استناد به منابع و مستندات معتبر تاریخی نظریه علمی خود مبنی بر دروغین بودن هولوکاست را بیان می‌کنند، مجرم می‌شمارند و کیفر می‌دهند.

این اقدام طبق اصول و موازین حقوق بین‌الملل نه تنها به‌هیچ‌وجه با اصل آزادی بیان قابل توجیه نیست بلکه هتک حرمت شخصیت‌ها و ملت‌ها و راه‌اندازی کارزار ناسزاگویی، دروغ‌پراکنی و نفرت افکنی مصداق بارز نقض حقوق بشر می‌باشد. اقدام هتاکانه  وبی شرمانه و جاهلانه نشریه فرانسوی  و اصرار این نشریه فرانسوی بر ادامه اهانت‌ها و حرمت‌شکنی، بر ضد اسلام  و شخصیت‌های اسلامی، بار دیگر اوج نابخردی و عقب‌ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را  با توهین به رهبر تشیع  جهان  اسلام، حضرت امام خامنه‌ای  (مدظله‌العالی) آشکار کرد.

اسلام دین آزادی، برابری و برادری است، و این داعیه با رهبری شخصیتی چون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عظیم الشان برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان بوده و خواهد بود و حاکمیت اسلامی هرگونه توهین و هتک حرمت شخصیت ها و ملت ها را محکوم می داند.

قطعاً این‌گونه اقدامات برای ایجاد عصبانیت و تفرقه میان مسلمانان، تخریب شخصیت روحانی و علمی و مرجعیت تشیع و مسلمین است و بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزش های این شخصیت عظیم و مرجع نمی‌تواند بکاهد.

 

بسیج اساتید   و بسیج دانشجویی   دانشگاه آزاد اسلامی واحد  میمه، هیئت‌رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان همراه با مسلمانان جهان اقدام شنیع روزنامه دروغ‌پرداز فرانسوی شارلی ابدو را شدیداً محکوم می‌کند و انزجار خویش را از اهداف و انگیزه‌های شوم مستکبران و دین‌ستیزان عالم در تفرقه‌افکنی، قداست زدایی و فتنه‌انگیزی در میان امت‌های اسلامی ابراز می‌دارد همچنین از جامعه بین‌المللی در مقابله با این حرکات مذبوحانه برخورد جدی و قاطعانه را انتظار خواهد داشت.

انتهای پیام/