بیانیه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با صدور بیانیه‌ای در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان این حادثه، اعلام کرد: این جنایات نه‌تنها بر اتحاد مردم این کشور خدشه‌ای وارد نمی‌کند، بلکه ما را بیدارتر و در پیشبرد اهداف الهی و پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محکم‌تر و استوارتر می‌نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با صدور بیانیه‌ای در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان این حادثه، اعلام کرد: این جنایات نه‌تنها بر اتحاد مردم این کشور خدشه‌ای وارد نمی‌کند، بلکه ما را بیدارتر و در پیشبرد اهداف الهی و پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محکم‌تر و استوارتر می‌نماید.

 

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه‌تعالی

خون شهدای شاه‌چراغ رسوایی برای سلبریتی‌های داخلی و خارجی که خود را دلسوز مردم می‌دانستند.

برای بی‌بی‌سی، من و تو، ایران اینترنشنال، و سایر شبکه‌ها؛ برای سران آمریکا، انگلیس، اروپا و همه مدعیان حقوق بشر.

 

خون شهدای شاه‌چراغ بیداری و آگاهی برای دانشجویی که دانشگاه را ناامن می‌کند.

 

برای جوان و نوجوانی که به تاریخ کمتر توجه می‌کند و به دشمن باور دارد.

برای کسانی که نقشه دشمن برای تجزیه و سوریه‌سازی ایران را باور نمی‌کردند. برای کسانی که خطر داعش را یک دروغ حکومت می‌دانستند.

 

برای همه‌کسانی که گفتند زن، زندگی، آزادی؛ اما نمی‌دانستند در زمین دشمن بازی می‌کنند.

نمی‌دانستند با ناامن کردن جامعه، آزادی هم از دست می‌رود. آری این اعجاز خون شهید مظلوم است که هم رسوا و هم بیدار و نیز آگاه می‌کند.

 

لذا ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان این حادثه، به سران کفر و کشورهای استکباری علی‌الخصوص به رژیم جعلی اسرائیل غاصب و آمریکای خبیث و دیگر مزدورانش که از طریق رسانه‌های خودفروخته و خائن سعی در ایجاد ناامنی و برهم ریختن امنیت ملی ایران دارند، اعلام می‌داریم که به شهادت رساندن هم‌وطنان عزیزمان در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز به دست گروهک‌های تروریستی تکفیری نه‌تنها بر اتحاد مردم این کشور خدشه‌ای وارد نمی‌کند، بلکه ما را بیدارتر و در پیشبرد اهداف الهی و پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محکم‌تر و استوارتر می‌نماید.

 

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان؛

 

چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱