بیانیه بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به مناسبت یوم الله روز قدس رمضان الکریم ۱۴۴۴

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله روز قدس رمضان الکریم 1444 ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از احاد ملت شریف ایران دعوت نموده تا با حضور خود به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی لبیک گویند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله روز قدس رمضان الکریم ۱۴۴۴ ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از احاد ملت شریف ایران دعوت نموده تا با حضور خود به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی لبیک گویند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

ابتکار حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی، تبدیل به کانون خروش برائت از غاصبان و احساس اقتدار ملت‌های حق‌طلب در مقابل قدرت‌های استعمارگر در اقصی نقاط جهان شده است.

 

امروزه  به برکت انقلاب اسلامی و جنبش‌های مقاومت، رژیم اشغالگر قدس هر روز ضعیف‌تر و آرمان ملت فلسطین نیز پررنگ تر شده است و امید است به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی از درون امت اسلامی باشیم.

ما اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) ضمن شرکت در راهپیمایی یوم الله روز قدس از تمامی احاد ملت شریف ایران در خواست داریم تا با حضور خود به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی لبیک گویند.

انتهای پیام/