بیانیه بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

بیانیه بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه‌‌ای صادر کرد.

 

دهه فجر  و به خصوص ۲۲ بهمن، نشانه‌ی شکوه ،عظمت و ایثارگری مردم ایران و یاد آورخروش همگانی در برابر استکبار جهانی ونظام ستم‌شاهی بود که همواره با اقتدار در تاریخ جاوید مانده و به فضل ذات اقدس الهی خواهد ماند.

در آستانه ی ۴۴ سالگی بهمن با افتخار، هر چند در غم از دست دادن شهدای مقاومت به خصوص فرمانده‌ی شهید، حاج قاسم سلیمانی و شهدای حریم امنیت غمناک هستیم اما با درایت‌مندی رهبر آزاده و بی نظیر جهان اسلام حضرت آیت خامنه‌ای عزیز« مداالله فی عمره مدا» نقشه های گسترده دشمنان ،نقش بر آب شد و داعیه اتحاد ملی و انسجام ملت‌های آزادی خواه جهان و از جمله ملت شریف ایران گردید.

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان رسوایی دشمنان را با فریاد بلند در بلندای تاریخ با تفرعن، مورد تقریع قرار می‌دهد و تلوث آنها را در هر ازمنه‌ای پاسخ خواهد داد  و با سی‌و‌سه بند وجود با تلواسه‌ای از صبغه‌ی الهی از شهدا و نظام و رهبری عزیز‌تر از جان دفاع خواهند نمود، دشمنان بدانند ایران سربلند  هر روز قوی‌تر از دیروز به دست متخصصان و نخبگان دانشگاهی‌گام های موثری برای پیشرفت و توسعه  بر خواهند داشت..

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان