بیانیه؛

بیانیه کانونهای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و منطقه کاشان در محکومیت جنایت آل سعود

کانونهای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم آل سعود در اعدام 81 انسان بی‌گناه را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادیبسیج اصفهان،  کانونهای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم آل سعود در اعدام ۸۱ انسان بی‌گناه را شدیدا محکوم کرده؛ از همه آزاداندیشان و اندیشمندان صادق جهان می‌خواهد از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمن در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کنند.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بِسمِ‌اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

 

«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا»

 

جنایت هولناک رژیم آل سعود در اعدام ۸۱ انسان بی‌گناه بار دیگر دو جنبه زشت بشری را به منصه ظهور رسانید. وجه نخست این عمل خبیثانه، همان ارتجاع سیاه و دیرینه پادشاهان حجاز است که در مسیر تعصب، دیکتاتوری و ستمکاری از هیچ خونریزی ابایی ندارند.

 

اما وجه دیگر این اقدام ددمنشانه را باید در سکوت مرگ‌بار مدعیان حقوق بشر جستجو کرد. نهادهایی با استانداردهای دوگانه که آشوب و اغتشاش را در کشوری مستقل، حق آزادی بیان می‌شمارند اما کوچکترین واکنشی در برابر قتل عام انسان‌های آزاده در رژیمی وابسته بروز نمی‌دهند.

 

کانونهای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان ضمن این که این جنایت را شدیدا محکوم می‌کند؛ از همه آزاداندیشان و اندیشمندان صادق جهان می‌خواهند از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمن در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کنند.

انتهای پیام/