بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا  بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تحریم بسیج دانشجویی، اراده  فرزندان ایران اسلامی را در دانشگاه‌‌ها نه تنها تضعیف نمی‌کند بلکه عزم آنان را برای همت بیشتر و برداشتن گام‌های بلند در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و فتح قله‌های علم و فناوری و ایجاد تمدن نوین اسلامی استوار‌تر می‌سازد.

بسیج دانشجویی  با  روحیه جهادی در حوزه‌های مختلف علمی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، فرهنگی، تبیینی برای سرزمین مقدس ما افتخار آفرینی نموده است.

 

با تحریم بسیج دانشجویی، این استعماگران منحوس  گمان می‌کنند، می‌توانند جوانان غیور بسیجی ایران اسلامی  را از صحنه ایستادگی و پیشرفت دور کنند، اما نمی‌دانند که سربازان خمینی کبیر تا آخرین قطره از خاک وطنشان حمایت می‌کنند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان ضمن محکومیت این اقدام نسنجیده اتحادیه اروپا،  که ناشی از عمق استیصال استعمار در برابر جوانان ایران اسلامی است، حمایت کامل از بسیج دانشجویی از سوی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها را اعلام داشته، یادآور می شود: سالها پیش رهبر فرزانه و عزیزمان فرمودند: دانشجوی بسیجی کسی است که دشمن کمین‌گرفته را از یاد نمی‌برد و غافلانه، خود و دانشگاه و کشورش را به دست تطاول دشمن نمی‌سپرد.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان