معاون منابع انسانی بسیج اساتید در نشست مشترک فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مسئولان مرکزی؛

تاکید بیژن شمس در نشست مشترک فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور بر تبیین دستاوردها

نشست مشترک فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با معاون و مدیران فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور بیژن شمس معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان و مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیاام نور استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست مشترک فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با معاون و مدیران  فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور بیژن شمس معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان و مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیاام نور استان برگزار شد، که بیژن شمس به اهمیت بیان دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی به معنای واقعی به ویژه از سوی اساتید دانشگاه در راستای جهاد تبیین تاکید کرد.

این نشست با حضورامینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و مدیران فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، مهدوی فر و محمدی، مختاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان، معاونین ‌و مدیران ستاد استان، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، رؤسای مراکز و واحدها، اعضای هیئت علمی، مدیران فرهنگی، مسئول بسیج اساتید، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور و نمایندگان تشکل های دانشجویی، بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی برگزار شد

 

در این جلسه به ارائه مشکلات و برخی راهکارها در زمینه فعالیت های فرهنگی دانشگاه توسط افراد حاضر در جلسه پرداخته شد و در ادامه امینی، مهدوی فر، محمدی و شمس به پاسخگویی و بررسی مسائل و مشکلات پیش رو کشور و دانشگاه پیام نور در حوزه فعالیت های فرهنگی، همچنین بیان اقدامات و چشم انداز فعالیت های فرهنگی دانشگاه پیام نور و سند راهبردی فرهنگی پرداختند.

امینی یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور استان اصفهان را، وجود ظرفیت و پتانسيل های قوی و افراد فعال در این مجموعه دانست. برگرداندن روحیه امیدآفرینی و نشاط در بین دانشجوها و دانشگاهیان از موارد مورد تاکید مهدوی فر خطاب به فعالین فرهنگی بود.‌ محمدی به اهمیت ارائه طرح های فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و ازدواج از سوی اساتید و رؤسای دانشگاهها، مدیران فرهنگی و دانشجویان فعال اشاره نمود. و در پایان بیژن شمس به اهمیت بیان دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی به معنای واقعی به ویژه از سوی اساتید دانشگاه در راستای جهاد تبیین تاکید داشتند.

انتهای پیام/