تاکید مسئول بسیج اساتید کاشان در دومین نشست کمیته تخصصی شهرداری بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی

غلامرضا حسنی مقدم در دومین نشست کمیته تخصصی اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری کاشان بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی پیش از اجرای هر پروژه و فعالیتی در شهر تاکید و اعلام کرد: بسیج اساتید آمادگی برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی را برای مهندسان ساختمن و معماران دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، غلامرضا حسنی مقدم در دومین نشست کمیته تخصصی اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری کاشان بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی پیش از اجرای هر پروژه و فعالیتی در شهر تاکید و اعلام کرد: بسیج اساتید آمادگی  برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی را برای مهندسان ساختمن و معماران دارد.

 

در این نشست که با حضور شهردار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ؛ مسول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان  و جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان فرهنگی اجتماعی برگزار شد، گزارشی از مطالعه انجام شده با موضوع بررسی و تبیین جغرافیای آسیب های اجتماعی در کاشان ارائه گردید.

 

در ادامه شهردار کاشان ضمن استقبال از طرح دیدگاه های علمی در مسائل شهری، بر رویکرد پژوهشی مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: یکی از رویکردهای اصلی در این دوره، اجرای برنامه‌های مبتنی بر استانداردهای علمی و پژوهشی است.

 

حسن بخشنده امنیه تصریح کرد: از اساتید دانشگاه و نخبگان تقاضا می‌کنیم که با نقد منصفانه همراه با ارائه راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات به مدیریت شهری یاری رسانند.

غلامرضا حسنی مقدم در دومین جلسه کمیته تخصصی اجتماعی؛ فرهنگی و گردشگری بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی پیش از اجرای هر پروژه و فعالیتی در شهر ؛ تاکید کرد و گفت: برای تحقق و الزامی شدن تهیه پیوست فرهنگی باید سازوکارهای خاص خودش را آماده نماییم و اگر اثرات مثبت و زیبایی های پیوست فرهنگی برای مردم روشن شود؛  تبدیل به مطالبه عمومی می گردد.

مسئول بسیج اساتید کاشان گفت: بسیج اساتید آمادگی دارد کارگاه پیوست نگاری فرهنگی را برای مهندسین ساختمان و طراحی شهری و معماران که در اجرای پروژه‌ های ساختمانی و شهری فعالیت دارند؛ با همکاری شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار نماید.

 

انتهای پیام/