پیام نهضت استادی بسیج اصفهان؛

تبریک انتصاب سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان و قدردانی از دکتر آقاحسینی

بسیج اساتید استان اصفهان در پیامی انتصاب شایسته علی اکبر کجباف بعنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان را تبریک گفت و از زحمات آقای دکتر تقی آقاحسینی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان در پیامی انتصاب شایسته علی اکبر کجباف بعنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان را تبریک گفت و از زحمات آقای دکتر تقی آقاحسینی تشکر و قدردانی کرد.

 

متن کامل پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی اکبر کجباف

سرپرست محترم مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان را که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده‌ بویژه در حوزه تعلیم و تربیت نظام آموزشی می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

 

دانشگاه فرهنگیان، مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش کشور به عنوان اصلی ترین متولی تربیت معلم، نقش خطیری را در تربیت نسل جدید ایفا  می­کند، توفیقات روزافزون جنابعالی را در تحقق این رسالت ارزشمند و در همه حیطه‌های مهم و حساس این دانشگاه بر پایه پیروی از منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت مینماییم.

در اینجا بر خود لازم می‌دانیم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر تقی آقاحسینی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم، سلامت و توفیق روزافزون شما برادر ارجمند را  از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/