در جلسه حلقه صالحین دانشگاه آزاد شاهین شهر به مناسبت میلاد امام هشتم علیه السلام مطرح شد؛

تقابل با کفار از خصائص بارز مکتب اهل بیت علیه‌السلام است/عفاف و حجاب مصادیق بارز رعایت سبک زندگی توحیدی

به مناسبت میلاد امام هشتم علیه السلام جلسه حلقه صالحین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، به مناسبت میلاد امام هشتم علیه السلام جلسه حلقه صالحین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسوول امور فرهنگی دانشگاه آزاد شاهین شهر در این نشست در مورد تاریخچه زندگی امام هشتم علیه السلام بویژه تقابل امام رضا علیه السلام با حاکمان جائر زمان خودش به ایراد سخن پرداخت و گفت: این تقابل با کفار از خصائص بارز مکتب اهل بیت علیه‌السلام است.

مدیر گروه معارف در ادامه به بعد علمی امام رضا علیه السلام و برگزاری جلسه‌های مناظره با اهالی مذاهب مختلف و غلبه تفکر مذهب اهل‌بیت علیه السلام بر آن مکاتب نیز اشاره کرد.

استاد بسیجی مجتبی جعفری نیز به نقش امامت در امداد الهی و نمونه‌هایی از این امدادها اشاره کرد و گفت: بعنوان در صورتی که احکام الهی توسط مومنین رعایت شود عنایات الهی از طرف ائمه به ویژه از طرف امام هشتم علیه السلام محقق می‌شود.

جعفری سپس به اهمیت رعایت سبک زندگی توحیدی اشاره کرد و بر جداسازی این سبک زیستن با سبک زندگی غربی تاکید کرد.

عضو کارگروه مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان، در ادامه اظهار کرد: از مصادیق بارز رعایت سبک زندگی توحیدی می‌توان به عفاف و حجاب و پوشش اشاره کرد که یکی از دغدغه‌های مهم متدینین در این زمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/