با حضور مدیر کانون و حجت الاسلام جعفریان؛

جلسه هیات اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد اصفهان برگزار شد

جلسه هیات اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان و اعضا شورا برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه هیات اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان و اعضا شورا برگزار شد.

سید محمد قلمکاریان مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان در این جلسه به صورت اجمالی گزارشی از عملکرد بسیج اساتید را ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جعفریان در سخنانی بر تشکیل  شبکه‌ی اساتید ارزشی و انقلابی به منظور تاثیر‌گذاری در فضای مجازی تاکید کرد.

رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان سپس به نقش اساتید در جهاد تببین پرداخت و با اشاره به وقایع اخیر کشور، گفت:  یکی از موضوعات مهم تبیین و آگاه‌سازی جامعه از تلاش‌ها و دستاوردهای انقلاب است.

جعفریان اظهار کرد: دشمن همه توان خود را بکار گرفته استتا دستاوردهای عظیم و شگرف انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد و با هجمه رسانه‌ای سنگین بر اذهان و ادراک افکارعمومی تأثیر منفی بگذارد که برای مقابله با آن نیاز به جهاد تبیین است.

انتهای پیام/