معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید استان اصفهان:

دانشجویان همیشه باید با هوشیاری کامل با مسائل برخورد نمایند و اسیر توطئه‌های دشمن نشوند

به مناسبت روز دانشجو مراسمی با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آژاد اسلامی واحد تیران با حضور دانشجویان، امام جمعه، فرماندار و اساتید دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، به مناسبت روز دانشجو مراسمی با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آژاد اسلامی واحد تیران با حضور دانشجویان، امام جمعه، فرماندار و اساتید دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا فرهاد مصری نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک بمناسبت ۱۶ آذر گرامیداشت روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر یادآور رشادت دانشجویانی است که در سال ۱۳۳۲ در مقابل استکبارستیزی ایستادند و به شهادت رسیدند.

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه با بیان این که دانشجویان همیشه در کشور در جهت گیری‌های سیاسی حضور داشته و می‌توانند کمک شایانی در جهت گیری‌های سیاسی انقلاب اسلامی داشته باشند؛ به اغتشاشات اخیر  اشاره کرد و گفت: دانشجویان در برخورد با اینگونه حوادث همیشه باید هوشیارانه عمل کنند و اسیر بازی‌های سیاسی از پیش تعیین شده بیگانگان نشوند. چرا که دلسوزی‌های بیگانگان از طریق سایت‌های خبری و برنامه‌های ماهواره‌ای با برنامه‌ریزی و با اهداف از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد و هدف نهایی آنها آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان امام جمعه شهر تیران ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت :پیشرفت‌هایی که در دنیا صورت می‌گیرد همیشه از دانشگاه‌ها منشا میگ‌یرد و لذا می‌بایست همیشه توجه ویژه‌ای به این قشر جامعه داشت. چرا که هر کشوری دارای علم و تکنولوژی باشد همیشه نسبت به بقیه کشورها برتری داشته و کشوری از این مهم برخوردار نباشد کشورهای دیگر بر او چیره می‌شوند.

وی  با بیان این که مسئولین کشور باید نگاه ویژه‌ای به نخبگان داشته باشند ، اظهار کرد: کشورهای غربی و اروپایی در تلاش  برای بکارگیری این عزیزان و خروج آنها از کشور می باشند.

در پایان دکتر امید دوست بین استاد دانشگاه در حوزه حقوق با دانشجویان حاضر در جلسه در خصوص اتفاقات اخیر به پرسش و پاسخ پرداخت.

 انتهای پیام/