منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دبیر ستاد تبیین دانشگاه پیام نور؛

دانشگاه پیام نور دستاوردها و ظرفیت‌هایش را استحصاء و تبیین نماید

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دبیر ستاد تبیین دانشگاه پیام نور در نشست مدیران روابط عمومی و فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان که با حضور محمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دستاوردها و ظرفیت‌هایش را استحصاء و تبیین نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دبیر ستاد تبیین دانشگاه پیام نور در نشست مدیران روابط عمومی و فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان که با حضور محمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دستاوردها و ظرفیت‌هایش را استحصاء و تبیین نماید.

بیژن شمس گفت: در دنیای کنونی با پدیده‌ای به نام جنگ شناختی روبرو هستیم، لذا در راستای جهاد تبیین باید دستاوردها و ظرفیت‌های درون دانشگاه پیام نور در طول چهل سال گذشته تا بحال استحصاء شود، من جمله آمار نخبگان، فعالیت‌های اجرایی دانشجویان در سطح کشور و ظرفیت‌های اقتصادی موجود در دانشگاه تبیین شود و روشن‌گری و امیدآفرینی ایجاد کنیم.

وی افزود: اگر تلاش و کوشش نکنیم جامعه ما غرق در غفلت و نا آگاهی و عدم شناخت واقعیت‌ها می‌شود لذا متناسب با شرایط باید کار و فعالیت انجام داد و روشن‌گری کرد.

دبیر ستاد تبیین دانشگاه گفت: در مورد جهاد تبیین این امر از ابتدا صورت می‌گرفته اما چرا مقام معظم رهبری می‌فرمایند جهاد کنیم؟ جهد، تلاش و کوشش مضاعف برای روشنگری کردن درباره چیزهایی که مغفول مانده مثل دستاوردهای انقلاب اسلامی، در حوزه سیاسی، اجتماعی و خانوادگی، سبک زندگی‌کردن، همه حوزه‌ها نقش‌مان اطلاع رسانی و روشن‌گری و آگاهی‌سازی هست.

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، ادامه داد: آنچه ما در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور لازم داریم بیان کردن دستاوردهای دانشگاه پیام نور در کلیه زمینه‌هاست. باید از ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه، دانشجویان تربیت شده، پتانسیل‌های اقتصادی ایجاد شده و اساتید بهره ببریم و بوسیله آن امید آفرینی کنیم و داشته‌هایمان را به رخ دیگران بکشیم.

انتهای پیام/