مسئول بسیج اساتید استان اصفهان:

داوری بیش از ۹۰۰ اثر از استان اصفهان در نخستین جشنواره علمی شهید چمران

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در همایش استانی جهاد تبیین جشنواره ملی شهید چمران با اعلام این که در نخستین جشنواره علمی شهید چمران اصفهان دومین استان از لحاظ تعداد آثار در کشور بود و تلاشهای جهادی اساتید در این جشنواره به ثمر نشست؛ بر آمادگی اساتید برای شرکت در جشنواره بعدی تاکید و اعلام کرد: در حوزه گفتمان مقاومت «گفتمان و مکتب حاج قاسم» یکی از محورهای مهمی است که اضافه خواهد شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در همایش استانی جهاد تبیین جشنواره ملی شهید چمران که توسط سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان و دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه برگزار شد؛ ضمن خیر مقدم گویی محضر میهمان گرامی این همایش و تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)  و روز جوان؛ اظهار کرد: در این جا بر خود لازم می دانم از مجموعه اعضای هیات علمی و اساتید بسیجی دانشگاههای استان اصفهان وهمچنین میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان و همکاران خوبم در بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان اصفهان تشکر و قدردانی کنم. همچنین خدای را شاکریم که توفیق شد در همایش استانی جهاد تبیین در محضر استاد ارجمندمان حجت الاسلام والمسلمین پناهیان باشیم و تشکر می‌کنیم که قبول زحمت نمودند.

محمد باقری ضمن برشمردن محورهای اولین جشنواره علمی شهید چمران؛ روند بررسی و داروری‌ها را مورد تشریح قرار داد و  گفت: تلاش‌های جهادی اساتید بسیجی در جهت توسعه و پیشرفت دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی با برگزاری باشکوه نخستین جشنواره علمی و  ملی شهید چمران در استان به ثمر نشست.

وی با بیان این که این جشنواره اولین مرحله خود را سپری کرد و  قطعا قصور و کوتاهی‌هایی بوده؛ اعلام کرد: در مجموع بیش از ۹۰۰ اثر توسط استان اصفهان داوری و بررسی شد؛ که تشکر می کنیم از زحماتی که در مراحل مختلف کشیده شد.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند دکتر میرزایی حیدری بعنوان دبیر جشنواره عنوان کرد: در اولین جشنواره علمی شهید چمران استان اصفهان دومین استان از لحاظ تعداد آثار در کشور بود.

وی عنوان کرد: در فریضه  قطعی و فوری جهاد تبیین اساتید بسیجی استان اصفهان با حرکت‌های جدی و موثر خودشان در میدان بوده و به مدد این تلاش‌ها و زحمات اساتید بسیجی استان در حرکت جهاد تبیین است که عنوان برتر بخش «جهاد تبیین» جشنواره ملی شهید چمران به سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اختصاص یافت و در آیین اختتامیه تجلیل و قدردانی صورت گرفت.

باقری با تاکید براین که نخستن جشنواره علمی شهید چمران آغاز راهی است که محوریت آن استاد تراز انقلاب اسلامی بوده و این مسیری برای ادامه راه است؛ بر آماده شدن اساتید بسیجی برای جشنواره بعد دعوت نمود و عنوان کرد: علاوه بر محورهایی که در نخستین جشنواره داشتیم؛ در حوزه گفتمان مقاومت «گفتمان و مکتب حاج قاسم» و مباحث مهمی دیگر از جمله خانواده محوری مسجد محوری و سایر موارد به موضوعات جشنواره اضافه خواهد شد.

 

انتهای پیام/